Dos Wijnhof Lid sinds 12 jaar 11 maanden RolGewone gebruiker #192 Nog één maand 8 mei 2018 - 22:18 Toen Kees, de viespeuk*, van de oncoloog te horen kreeg dat hij nog maar een maand te leven had, dacht hij: ik neem het ervan. * zie ook elders Dos is los en Kees, daar i-Kat Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 8 mei 2018 - 22:32 Dos is los en Kees, daar lusten we wel pap van...nou ja, van de verhalen waar hij in voorkomt, de smeerlap :lol: Login of registreer om te reageren Hoi Dos, prachtig hoe je de Ton Badhemd Lid sinds 7 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 8 mei 2018 - 22:36 Hoi Dos, prachtig hoe je de draad weer oppakt! Een pakkend begin! Login of registreer om te reageren ik wil Kees leren kennen, PeterFD Lid sinds 10 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 9 mei 2018 - 1:30 ik wil Kees leren kennen, vies zijn is ook een levenskunst Login of registreer om te reageren Ben benieuwd naar wat voor Stella M. Lid sinds 7 jaar 4 maanden RolGewone gebruiker 9 mei 2018 - 19:29 Ben benieuwd naar wat voor vieze dingen die Kees deze maand gaat uitvreten. Login of registreer om te reageren
Dos is los en Kees, daar i-Kat Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 8 mei 2018 - 22:32 Dos is los en Kees, daar lusten we wel pap van...nou ja, van de verhalen waar hij in voorkomt, de smeerlap :lol: Login of registreer om te reageren
Hoi Dos, prachtig hoe je de Ton Badhemd Lid sinds 7 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 8 mei 2018 - 22:36 Hoi Dos, prachtig hoe je de draad weer oppakt! Een pakkend begin! Login of registreer om te reageren
ik wil Kees leren kennen, PeterFD Lid sinds 10 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 9 mei 2018 - 1:30 ik wil Kees leren kennen, vies zijn is ook een levenskunst Login of registreer om te reageren
Ben benieuwd naar wat voor Stella M. Lid sinds 7 jaar 4 maanden RolGewone gebruiker 9 mei 2018 - 19:29 Ben benieuwd naar wat voor vieze dingen die Kees deze maand gaat uitvreten. Login of registreer om te reageren
Dos is los en Kees, daar
Hoi Dos, prachtig hoe je de
ik wil Kees leren kennen,
Ben benieuwd naar wat voor