Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#191 - Pollenkop

Tranen dringen zich op Snot loopt de spuigaten uit Zit ik weer met mijn pollenkop, geschikt als hogedrukspuit Ben het zat Heb het gehad Alle berken plat!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste I-Kat, Oei! de lente is duidelijk nog niet heel fijn voor jou... Pollenkop is een goed woord. Bekt lekker, is beeldend en je kunt er meerder kanten mee op. Leuk. Schrijf ze (dat kan gelukkig nog wel met een pollenkop ;-) Greetje Kruidhof

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
i-Kat, jij arme pluizenkop, ik herken je zo. Moet je ook zo hard niezen dat je nek binnenkort spontaan afbreekt? Zit je ook onder de rode vlekken waar geen make-up meer tegenop kan? :crybaby: Courage.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
i-kat, Een gedicht dat begint met tranen schept een zekere verwachting. Die maak je gelukkig niet waar met snot, spuigaten en de pollenkop. Leuk en goed gevonden!

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de fijne reacties, doet me veel plezier. Vandaag hele dag binnen gebleven en wachten op regenbuien, ze gaan komen, jippie :D

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
i-Kat, ... wat een smeuïg gedicht. Je hebt ons een kijkje gegeven in zo'n Pollenkop. Sterkte!

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi i-Kat, helemaal goud! Voltreffer, die pollenkop! Naast het woord 'pollenkop' vind ik je hele gedicht van grote klasse, zoals je je gevoel / beleving beschrijft. Chapeau!

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@i-kat, ik voel met je mee. Zoals ik aan @Levina schreef : de pijn jenst bij mij door kaak, jukbeenderen en neus. En ik heb het gegoes en gegons van een ouderwetse tv stoorzender in mijn hoofd. Je kent dat wel, zo te lezen. Ach nee, geen berken plat. Er zijn al zo weinig bomen over. Maar het is een levendig komisch gedicht. Dag "Pollenkop" houd je taai!

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met de hazelaar ben ik klaar Plataan vind ik niets aan Els, een luis in de pels Geen plezier van een populier Geef me palmen en zeedennen Met kaktus kun je me verwennen Mijn lente elk jaar verziekt, zodra de pollenstorm piekt Bedankt voor jullie steun, aandacht en opbeurende berichten. Sterkte ook aan de lotgenoten! Natuurlijk gaan we geen bomen kappen, ze zijn het belangrijkste wat we hebben. Ik begrijp alleen niet waarom ze me aanvallen :confused:

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik heb weer lekker gelachen :nod:. Geen leedvermaak - het lijkt me echt vermoeiend en waardeloos, die allergie - maar vanwege je lekker nuchtere gedicht en vanwege je prachtige 'pollenkop'! Geen last met katten, trouwens? :unibrow: