Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#187 In de kring

Toffe schoenen om te zoenen Hondendrollen moet je boenen The stable is the place, tie your lace Overleven in de race Photo shoot voor de poet, gymp met gele snoet Delft blue sandal toon je tenen Spaanse slof slobberbroek, leather sandal kleur van koek Whity mooie strik, blue sock bangerik Ga jij je eigen weg, dikke pech Sluit je aan, er voor gaan, alles doen wij samen Soppen autoramen, helpen oude dame Van de hoge heren, kan je leren, op anders zakken teren In de kring doen wij ons ding Alles voor de ping

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hondendrollen moet je helemaal niet boenen. Dat is echt vies. Maar soms rijmt het wel vet in je tekst, zo'n beetje lekker losjes geassocieerd.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tilma: de foto toont schoenen en als die in de hondenpoep stappen dan zit er weinig anders op dan te boenen het tweede dat opvalt is de kring die ik uitleg als samenwerken, in dit geval van jongeren die mogelijkheden zien

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Peter, inderdaad een rap met vette beat eronder = helemaal goud! Leuk hoe je alles bij elkaar associeert! Je laat je lekker gaan, en het resultaat is er ook naar! Graag gelezen, Peter! :thumbsup: PS Vwb het boenen van de hondendrollen; doet mij denken aan mijn diensttijd, toen we de opdracht kregen onze kistjes te poetsen tot ze glommen als iets anders van de hond in de maneschijn. :)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Peter, wvb de dienstplicht; mee eens, toen werden het (of eigenlijk; we) tenminste nog kerels, haha. :D :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
I-Kat: hierbij een deel verklaard: citaat:The stable is the place, tie your lace Gezien de ondergrond zijn ze in een paardenstal, knoop je veter citaat: Photo shoot voor de poet, Omdat het schoeisel nieuw is: photo shoot, poet=geld citaat: gymp met gele snoet Delft blue sandal toon je tenen Spaanse slof slobberbroek, leather sandal kleur van koek Whity mooie strik, blue sock bangerik Dit zijn beschrijvingen van de schoenen, sandalen, sokken

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt wel of jij naar een andere foto gekeken hebt, ik zie tapijt op de grond, geen sandalen, geen schoenen, enkel sokken en sloffen dus ook geen veter kunnen spotten. Dat zal mijn onbegrip verklaren maar ach wat maakt het uit, je kunt zo meedoen met Kraantje Pappie ;)

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
I-Kat: ik heb een grotere foto gekregen en die goed bekeken ik zie daar een open leren sandaal op (middenboven) links daarvan een instap sandaal waar je voorvoet vrij doorheen steekt rechts wit maakte ik - dichterlijke vrijheid - een gymschoen van, maar het is inderdaad een slof linksonder zie ik een zgn hoge Spaanse slof met ritssluiting rechsonder ken ik als een laarssok, ook gebruikt als klompslof alles bij elkaar flink wat variatie de foto diende ter inspiratie in onze paardenstal strooien we gehakseld vlas en dat vond ik wel mooi, ik geef toe dat het hoogpolig tapijt is sorry dat ik het lastig gemaakt heb