Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#187 Gaan we het echt doen?

‘Gaan we het echt doen?’ ‘
Laten we in een kring gaan staan en onze energieën bundelen.
‘ ‘Denk je dat het werkt?
‘ ‘Het gaat werken, let maar op.
 Door onze energieën te bundelen, zal er een bundel ontstaan.
 We maken een groepsfoto, zodat wij er als redactie in komen te staan.
 Ons symbool, voor kort en prachtig.’ ‘Wat een goed idee! Ik vind het nu al krachtig.’

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welke symbooltjes staan er in de tekst? Mijn browser wil ze niet tonen. Is het de Happinezz redactie? Het begint als een paranormaal zweefclubje maar wordt dan een soort colofon foto. Dat volg ik slecht. Het moest ook niet rijmen, dat zou fijner zijn.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welke symbooltjes staan er in de tekst? Mijn browser wil ze niet tonen. Is het de Happinezz redactie? Het begint als een paranormaal zweefclubje maar wordt dan een soort colofon foto. Dat volg ik slecht. Het moest ook niet rijmen, dat zou fijner zijn.
Er staan geen symbooltjes in de tekst, het symbool is de kring waar ze in staan, die op de foto getoond wordt. En het gaat over de redactie kort en prachtig, waar het winnende gedicht een plaatsje krijgt. Ik heb eigenlijk nergens gelezen dat er in de verhaallijn geen rijm mag zitten. Toch bedankt voor je reactie!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welke symbooltjes staan er in de tekst? Mijn browser wil ze niet tonen. Is het de Happinezz redactie? Het begint als een paranormaal zweefclubje maar wordt dan een soort colofon foto. Dat volg ik slecht. Het moest ook niet rijmen, dat zou fijner zijn.
Er staan geen symbooltjes in de tekst, het symbool is de kring waar ze in staan, die op de foto getoond wordt. (Zie foto opdracht) En het gaat over de redactie kort en prachtig, waar het winnende gedicht een plaatsje krijgt. Ik heb eigenlijk nergens gelezen dat er in de verhaallijn geen rijm mag zitten. Toch bedankt voor je reactie!

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik bedoel dat ik je tekst aan het eind van enkele regels een blokje met een kruisje in beeld krijg. Meestal is dat omdat mijn browser een bepaald symbool of emoticon ofzo niet kan afbeelden. Mijn 'moest' is een beetje Vlaams. Ik bedoel 'zou moeten'. Het rijm is meer afleidend dan constructief in mijn bescheiden lezing van de tekst.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik bedoel dat ik je tekst aan het eind van enkele regels een blokje met een kruisje in beeld krijg. Meestal is dat omdat mijn browser een bepaald symbool of emoticon ofzo niet kan afbeelden. Mijn 'moest' is een beetje Vlaams. Ik bedoel 'zou moeten'. Het rijm is meer afleidend dan constructief in mijn bescheiden lezing van de tekst.
Ik heb geen symbooltjes of emotion gebruikt Tilma, gek! Er staan inderdaad een tweetal rijmwoorden in de tekst, waarvan ik eigenlijk niet vind dat het afleid. Maar smaken verschillen natuurlijk. Dank voor je feedback.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Depengevoed, wat leuk dat je een deel van de opdracht (het maken van een bundel) als extraatje verpakt in je uitwerking. Het geeft een leuke extra dimensie! Origineel! Ik heb je met plezier gelezen! :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Depengevoed, wat leuk dat je een deel van de opdracht (het maken van een bundel) als extraatje verpakt in je uitwerking. Het geeft een leuke extra dimensie! Origineel! Ik heb je met plezier gelezen! :thumbsup:
Leuk dat de intensie van het verhaal je opvalt. Dankje voor de fijne reactie.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Depengevoed, Die cirkel, de bundel en energieën bundelen = origineel bedacht. Leuk! Ik zou even een spatie tussen 'in" en 'komen' zetten, anders lijkt het alsof je het over een 'inkomen' hebt. Graag gelezen. :nod:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Depengevoed, Die cirkel, de bundel en energieën bundelen = origineel bedacht. Leuk! Ik zou even een spatie tussen 'in" en 'komen' zetten, anders lijkt het alsof je het over een 'inkomen' hebt. Graag gelezen. :nod:
Dankje voor de fijne reactie, ‘in komen’ aangepast :)