Tja

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#186 Hoezee

24 maart 2018 - 1:16
'Ga je met me mee naar de zee?' Gedwee gaat hij zitten op de slee 'Hé, een ree, die gaat op de thee,' zeg ik enthousiast. 'Welnee, dat is een fee op zoek naar haar stee, ze kijkt wel heel tevree.' 'Wacht, ik moet naar de wc.' 'Teruggaan is geen goed idee. Trek je bikinibroek maar naar benee.' 'Nee, ik vervuil alleen de plee met mijn puree.' 'Kijk, een kudde vee.' 'Mooi. Pak nu maar het touw en trek me naar het café.' 'Okee, dan wordt het santé. (Noem je dit literatuur van een hoog niveau?)

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
25 maart 2018 - 17:57
Tja, ... je was weer lekker aan de gang. Hoezee, of dat literatuur van hoog niveau is? Ik zal op je toosten vanavond,

Tja

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
26 maart 2018 - 3:38
Ik weet ook wel dat het een shitverhaal is. Eerst wilde ik het weghalen en toen dacht ik waarom?

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
26 maart 2018 - 9:13
Tja, ... goedemorgen. Naar aanleiding van de opdracht is dit gewoon aan je brein ontsproten. Haha, op school noemden we dat: inspiratie van het ogenblik, daardoor rolden de EE's je handen uit. Prettige dag verder.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
26 maart 2018 - 12:44
Niets van aantrekken, Tja. Ik weet dat je dat toch niet doet. ;) Het is een wat vreemde opdracht die ofwel de inspiratie vh moment vraagt, ofwel een langzame rijping van al die ee-woorden. Trouwens, met die ree en die fee smaak ik al een zekere dronkenschap bij de mannen. Gegarandeerd wordt er dan altijd wel de grootste nonsens uitgekraamd.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
26 maart 2018 - 14:58
Het is heel vrolijk en het niveau dat hier hoog is is het meligheidsniveau. Omdat je zoals Sinterklaas alsmaar eindrijm gebruikt heeft het een hoog Sinterklaasrijmgehalte. Dat is een typisch iets. Je kunt ook in plaats van eindrijm halfrijm en rijmen niet aan het einde maar binnenin de zin. Het is dan weer typisch dat ook dat een kunstje kan worden. En je had ook spaarzamer kunnen zijn maar dat geeft een minder grappig effect.

Tja

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
27 maart 2018 - 5:05
Ik weet dat het nergens op slaat, Odile. Dat is wel vaker bij mij het geval. Zelfs in Sinterklaasrijmen ben ik slecht. Daarom hebben we Sinterklaas ook afgeschaft. Het is dus goed dat ik deze onzin heb laten staan, Ton?

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
27 maart 2018 - 11:57
Ik ben ook blij dat je het hebt laten staan. Wat is hoogstaand literair niveau? Je gaf me heerlijke gekke beelden, geen drank en drugs voor nodig om te trippen.