Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#186 zeerijm

Desiree vree op het ruisen van de zee met een dominee van Goeree-Overflakkee. Haar bouvier wachtte gedwee op die twee, toen een Bichon frisé verscheen. Die fleemde: “Hé, heet beest, ga je mee?” Eerst zei hij nog nee, maar van lieverlee gaf hij toe aan het idee, omdat zij spreken bleef van een feest bij een Bergzweetteef. De dominee uitte een korte kreet en Desiree zeeg ineen, terwijl de bouvier, gelegen op een canapé nipte aan een frappé en keek naar een tevendefilé. Iedereen geheel tevree.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@schrijvenmaar, knappe woorden heb jij bedacht zoals de Bichon frisé, frappé. en tevendefilé waar niet eens zo'n irritant rood kringeltje onder komt te staan als ik het schrijf. Het lukte me niet Bergzweetteef te lezen, ik zag Bergzweefteef. Een typo? :crybaby:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, ... dit werd lekker lachen. Waar die ee's je al niet naar toe kunnen brengen. Die arme dominee wist ook niet wat hem te wachten stond.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hatsekidee. 't Is me wat met die twee, wat zeg ik ... met die vier. Ik word een beetje melig alhier. Grappig verhaal. Ik heb dit gelezen met een brede grijns op mijn gezicht. :D

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig leuk. Knap gedaan en hardop gelachen. Waar haal je het vandaan en dikke vrienden. Maar even serieus: "De dominee uitte een korte kreet en Desiree zeeg ineen" is goud.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie reacties! Altijd fijn om een lach of grijns te mogen bewerkstellingen. @Mili: een bergweethond is echt een hondenras, dus vandaar dat ik op bergzweetteef kwam. (Jammer dat de spellingcheck tevendefilé meent te kennen, ik dacht toch echt dat ik hem zelf verzonnen had.)