Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 186 - Eine kleine witzige Geschichte

De cabaretier en zijn prostitué lopen door Enschede. Hij ziet er wat gay uit en zij heeft acne. ‘Ik wil aardappelpuree en paté als diner,’ zegt de prostitué, ‘dat geeft me geen diarree.’ ‘Maar ik zoek de zee, allez.’ ‘Die vind je hier niet in Enschede.’ ‘Toch heb ik heimwee naar de zee en er spijt van dat ik met je vree. Je snee is als een uitgehangen collier.’ ‘You made my day. Tieft dan op uit mijn bedstee.’ Zij trekt haar pepperspray. Een pygmee stopt in een Amerikaanse slee. ‘Tabé,’ roept ze naar de cabaretier.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
leuk dat je weer eens langskomt. Blij te zien ook dat ik niet de enige bent die door de opdracht tot licht liederlijke onzin verleid werd.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is deze heerlijk spannend en ontspannend tegelijk geworden. De woordencombinaties maken het hilarisch. Ik zit hier hardop te lachen. Ik geef de voorkeur aan je gewoonlijke schrijfstijl, maar als humoristisch tussendoortje heeft deze overdaad aan ee's beslist iets aan mijn dag toegevoegd.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@schrijvenmaar, ja, we hebben ons liederlijk gedragen, het is allemaal de schuld van @Odile. :D Vond het fijn weer eens langs te komen. @Anton, grote glimlach om het onmiliaans. Ik zal me weer bij de leest gaan houden. @Nancy, jij kan wel hard lachen om die pygmee maar het heeft alles te maken met haar snee. Jij behoeft toch geen tekst en uitleg? :!: @Schrijfcoach Odile, het is zoals ik je zei, ik wilde - al was het maar voor even - loskomen van mijn 'Congo-syndroom'. En je opdracht leende zich er perfect voor. Ik heb ook gelachen om de opgestapelde en ook onbetamelijke liederlijkheid. Voelde me heerlijk vrij. Dank je. @Nel, I did my utmost. ;) Dank voor jullie reacties.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Je kon het niet laten, Mili. Nee, ik zeg niet dat ik dat ... nee, dat zeg ik niet. Wel dat ik het leuk vind je weer te zien/lezen. Grappig, dit.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, staan die puntjes voor ... dat ik dat al voorspelde? :D Gezien de opdracht van @Odile ging ik even overstag. Natuurlijk mis ik Sol en mijn wereldschrijvers. :crybaby: Alleen heb ik al mijn aandacht nodig voor Boek II. Sprong even uit in een liederlijke ban. :nod: @Riny, ik heb me braaf gehouden aan de ee's van de zee. ;) Dank voor je reactie.