schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker #185 tanka 19 maart 2018 - 22:04 Bomen vol bloesems zo wit als de sneeuw waaruit hun stammen rijzen. De wind geselt mijn gestel waait tevens de wolken weg. Heel mooi Lisette, subtiel. Nancy Bastiaans Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruikerPluslid 19 maart 2018 - 22:08 Heel mooi Lisette, subtiel. Nog even wolken ervan maken ;) Login of registreer om te reageren tja, dat lijkt me ook beter schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 19 maart 2018 - 22:09 tja, dat lijkt me ook beter Login of registreer om te reageren Schrijvenmaar, ... wat is dit Riny Lid sinds 11 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 8:44 Schrijvenmaar, ... wat is dit mooi. Is de wind toch nog ergens goed voor geweest. :thumbsup: Login of registreer om te reageren Ingetogen, mooi. Laatje even Anton Pater Lid sinds 8 jaar 5 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 15:35 Ingetogen, mooi. Laatje even alleen in gedachten. Login of registreer om te reageren Dit vind ik een prachtige. Ik Erik Jan de Bruijn Lid sinds 6 jaar 9 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 21:52 Dit vind ik een prachtige. Ik hou ervan als ik even moet nadenken, even stilstaan; 'wat lees ik nu eigenlijk?' Deze tanka doet dat, zeker door de laatste zin. Prachtige taalvondsten bovendien: geselt - gestel waait-wolken-weg Nice :) Login of registreer om te reageren Ik voel de verandering na het Darkvalley Lid sinds 9 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 23:19 Ik voel de verandering na het ervaren. Mooi geschreven hoe de wind alles weer weg poetst. Login of registreer om te reageren Bedankt voor jullie mooie schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 21 maart 2018 - 13:09 Bedankt voor jullie mooie reacties. Poëzie blijft eng, maar des te fijner te zien dat het weldegelijk goed overkomt. Login of registreer om te reageren
Heel mooi Lisette, subtiel. Nancy Bastiaans Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruikerPluslid 19 maart 2018 - 22:08 Heel mooi Lisette, subtiel. Nog even wolken ervan maken ;) Login of registreer om te reageren
tja, dat lijkt me ook beter schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 19 maart 2018 - 22:09 tja, dat lijkt me ook beter Login of registreer om te reageren
Schrijvenmaar, ... wat is dit Riny Lid sinds 11 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 8:44 Schrijvenmaar, ... wat is dit mooi. Is de wind toch nog ergens goed voor geweest. :thumbsup: Login of registreer om te reageren
Ingetogen, mooi. Laatje even Anton Pater Lid sinds 8 jaar 5 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 15:35 Ingetogen, mooi. Laatje even alleen in gedachten. Login of registreer om te reageren
Dit vind ik een prachtige. Ik Erik Jan de Bruijn Lid sinds 6 jaar 9 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 21:52 Dit vind ik een prachtige. Ik hou ervan als ik even moet nadenken, even stilstaan; 'wat lees ik nu eigenlijk?' Deze tanka doet dat, zeker door de laatste zin. Prachtige taalvondsten bovendien: geselt - gestel waait-wolken-weg Nice :) Login of registreer om te reageren
Ik voel de verandering na het Darkvalley Lid sinds 9 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 20 maart 2018 - 23:19 Ik voel de verandering na het ervaren. Mooi geschreven hoe de wind alles weer weg poetst. Login of registreer om te reageren
Bedankt voor jullie mooie schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 21 maart 2018 - 13:09 Bedankt voor jullie mooie reacties. Poëzie blijft eng, maar des te fijner te zien dat het weldegelijk goed overkomt. Login of registreer om te reageren
Heel mooi Lisette, subtiel.
tja, dat lijkt me ook beter
Schrijvenmaar, ... wat is dit
Ingetogen, mooi. Laatje even
Dit vind ik een prachtige. Ik
Ik voel de verandering na het
Bedankt voor jullie mooie