Hadeke Lid sinds 12 jaar RolGewone gebruikerPluslid #185 Opentrekken 16 maart 2018 - 21:37 van mossen ontdaan het gras geverticuteerd grond tot groei bereid wie ooit tot bloei wil komen werpt de deklaag van zich af Hoi Hadeke, wat een prachtige Ton Badhemd Lid sinds 7 jaar 9 maanden RolGewone gebruiker 16 maart 2018 - 22:22 Hoi Hadeke, wat een prachtige gedachtegang en wijsheid! En ook gevangen in de voorgeschreven structuur. Chapeau! Login of registreer om te reageren Dag Hadeke, ... je hebt me Riny Lid sinds 11 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 17 maart 2018 - 0:04 Dag Hadeke, ... je hebt me daar wat opengetrokken. Die laatste twee regels zijn om te onthouden. Login of registreer om te reageren Hadeke, Mooi. Willy Huisman Lid sinds 16 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 17 maart 2018 - 11:54 Hadeke, Mooi. Login of registreer om te reageren Strak en prachtig Cora van B Lid sinds 7 jaar 1 maand RolGewone gebruiker 17 maart 2018 - 12:13 Strak en prachtig Login of registreer om te reageren Hadeke, deze ontroert me. Mechtilde Lid sinds 7 jaar 1 maand RolGewone gebruikerPluslid 17 maart 2018 - 23:19 Hadeke, deze ontroert me. Simpel, mooi. Om mee te dragen in een geheim vakje van mijn tas. Login of registreer om te reageren Wat mooi: zoveel wijsheid in marceline Lid sinds 7 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 18 maart 2018 - 12:50 Wat mooi: zoveel wijsheid in een tanka. Login of registreer om te reageren Dat is een hele diepe. Hoedje marlie Lid sinds 9 jaar RolGewone gebruiker 18 maart 2018 - 14:25 Dat is een hele diepe. Hoedje af. Login of registreer om te reageren Zo weinig woorden zoveel Nancy Bastiaans Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruikerPluslid 18 maart 2018 - 14:31 Zo weinig woorden zoveel zeggend. Knap gedaan, Hadeke, dit is er een om te onthouden. Login of registreer om te reageren Dank voor jullie mooie Hadeke Lid sinds 12 jaar RolGewone gebruikerPluslid 20 maart 2018 - 19:17 Dank voor jullie mooie reacties. Misschien zet ik 'm wel op mijn website. :-) Login of registreer om te reageren Prachtig Levina Levja Lid sinds 10 jaar 4 maanden RolGewone gebruiker 21 maart 2018 - 9:35 Prachtig Login of registreer om te reageren
Hoi Hadeke, wat een prachtige Ton Badhemd Lid sinds 7 jaar 9 maanden RolGewone gebruiker 16 maart 2018 - 22:22 Hoi Hadeke, wat een prachtige gedachtegang en wijsheid! En ook gevangen in de voorgeschreven structuur. Chapeau! Login of registreer om te reageren
Dag Hadeke, ... je hebt me Riny Lid sinds 11 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 17 maart 2018 - 0:04 Dag Hadeke, ... je hebt me daar wat opengetrokken. Die laatste twee regels zijn om te onthouden. Login of registreer om te reageren
Hadeke, Mooi. Willy Huisman Lid sinds 16 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 17 maart 2018 - 11:54 Hadeke, Mooi. Login of registreer om te reageren
Strak en prachtig Cora van B Lid sinds 7 jaar 1 maand RolGewone gebruiker 17 maart 2018 - 12:13 Strak en prachtig Login of registreer om te reageren
Hadeke, deze ontroert me. Mechtilde Lid sinds 7 jaar 1 maand RolGewone gebruikerPluslid 17 maart 2018 - 23:19 Hadeke, deze ontroert me. Simpel, mooi. Om mee te dragen in een geheim vakje van mijn tas. Login of registreer om te reageren
Wat mooi: zoveel wijsheid in marceline Lid sinds 7 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 18 maart 2018 - 12:50 Wat mooi: zoveel wijsheid in een tanka. Login of registreer om te reageren
Dat is een hele diepe. Hoedje marlie Lid sinds 9 jaar RolGewone gebruiker 18 maart 2018 - 14:25 Dat is een hele diepe. Hoedje af. Login of registreer om te reageren
Zo weinig woorden zoveel Nancy Bastiaans Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruikerPluslid 18 maart 2018 - 14:31 Zo weinig woorden zoveel zeggend. Knap gedaan, Hadeke, dit is er een om te onthouden. Login of registreer om te reageren
Dank voor jullie mooie Hadeke Lid sinds 12 jaar RolGewone gebruikerPluslid 20 maart 2018 - 19:17 Dank voor jullie mooie reacties. Misschien zet ik 'm wel op mijn website. :-) Login of registreer om te reageren
Prachtig Levina Levja Lid sinds 10 jaar 4 maanden RolGewone gebruiker 21 maart 2018 - 9:35 Prachtig Login of registreer om te reageren
Hoi Hadeke, wat een prachtige
Dag Hadeke, ... je hebt me
Hadeke, Mooi.
Strak en prachtig
Hadeke, deze ontroert me.
Wat mooi: zoveel wijsheid in
Dat is een hele diepe. Hoedje
Zo weinig woorden zoveel
Dank voor jullie mooie
Prachtig