Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#185 pauze

Ik heb mijn tekst herschreven, ik heb denk ik de opdracht nu beter heb begrepen. Ik kijk erna uit. Eiken boom achter kantoor. Cadeau van de natuur. Moment voor mezelf. Laat mij ontspannen. Heerlijk pauzeren.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Depengevoed, Jij hebt een gedicht geschreven over het genieten van rust na hard werken. Mooi vind ik dat je naast rust en bedrijvigheid ook het geluid noemt. Dat trekt me wel het gedicht in omdat het zo concreet is en geluid ook echt enerverend kan zijn. Het is geen tanka wat vorm betreft, er is ook geen natuurbeschrijving. Maar zoals ik al vaker heb geschreven deze week: regels mogen overtreden worden. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Depengevoed, je verwoordt het genieten van de pauze heel goed. Ik voel het gebeuren! Weliswaar is het geen tanka, dan denk ik; jammer, maar ik vind het toch mooi!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Depengevoed, Jij hebt een gedicht geschreven over het genieten van rust na hard werken. Mooi vind ik dat je naast rust en bedrijvigheid ook het geluid noemt. Dat trekt me wel het gedicht in omdat het zo concreet is en geluid ook echt enerverend kan zijn. Het is geen tanka wat vorm betreft, er is ook geen natuurbeschrijving. Maar zoals ik al vaker heb geschreven deze week: regels mogen overtreden worden. Schrijf ze, Greetje Kruidhof
Ik moet toegeven dat ik deze vorm nooit had gebruikt, (vandaar dat het niet goed is natuurlijk) toch wilde ik het proberen. Ik ben wel blij dat het gedicht toch aanspreekt. Ik ga me verder verdiepen in de tanka’s.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Depengevoed, je verwoordt het genieten van de pauze heel goed. Ik voe l het gebeuren! Weliswaar is het geen tanka, dan denk ik; jammer, maar ik vindt het toch mooi!
Dankje! In de tanka’s moet ik me inderdaad beter verdiepen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Depengevoed, ... inderdaad zo hoort rust te zijn. :thumbsup:
Ben blij dat het goed overkomt. Dankje voor de feedback.