Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

185, Tanka, Geduld

Geduldig wachtend In de ijskoude aarde Zit de tulpenbol Hij is beter in wachten Ik hunker naar de lente

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dit je eerste bijdrage? Nice! Je tanka vind ik ook goed: het heeft iets abrupts en versnellends op het eind, waardoor het 'geduldig wachten' in de eerste regel er nog wat trager uitkomt. Is mooi gedaan :) Puntje: twee keer 'wachten' in zo'n kort gedicht valt op, misschien een synoniem voor verzinnen :)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Fountain, Welkom op het forum. Top gedaan! Het natuurlijke is tastbaar en de emotie wat het doet ook. Gisteren en vandaag een paar heerlijk warme zonnestralen meegepakt, de hunkering naar de echter lente met de kou in de staart van maart meer dan actueel.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Fountain, Leuk dat je meedoet! Het is wat he, dat zo'n bloembol zolang in de koude aarde wachten moet. Dat laat je mooi zien. De vierde regel treft me, een mooie observatie die heel herkenbaar is. Dank je wel voor het insturen. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo en welkom. Mooie tanka. Zichtbare natuur (toch niet, de bol moet nog opkomen) voelbaar (ijzige kou) aarde (eventueel zelfs reuk) Zeer zintuigelijk. Dan de ervaring er bij. Heel origineel.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Fountain, Ik complimenteer je met deze eerste bijdrage! Meteen raak! :thumbsup: