Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#185 Stormachtig

De wind bralt en brult Kieren zijn niet te dichten Zon door wolk verhuld Ik overleef met geduld Ik handhaaf met gedichten

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Levina, Ik las al je tanka's en deze spreekt mij het meeste aan. En ik zie gewoon een eenzame schrijver op een tochtige zolderkamer zitten.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij hebt de smaak te pakken! Dat is inderdaad erg zintuigelijk, want ik voel de koude tocht door de kieren heen terwijl ik lees!

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Levina, Ik las al je tanka's en deze spreekt mij het meeste aan. En ik zie gewoon een eenzame schrijver op een tochtige zolderkamer zitten.
Dag Marceline, Dank je voor het lezen van al mijn tanka's en pseudo tanka's. Deze opdracht maakt(e) ineens veel bij me los. Deze heeft nog het meest een natuurbeschrijving in zich. Maar ik wil nog een liefelijke maken.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De wind bralt en brult Kieren zijn niet te dichten Zon door wolk verhuld Ik overleef met geduld Ik handhaaf met gedichten
Mooi Levina!
Dag Depengevoed, Dank je en ik wil graag nog een lieflijke schrijven.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij hebt de smaak te pakken! Dat is inderdaad erg zintuigelijk, want ik voel de koude tocht door de kieren heen terwijl ik lees!
Dag Edith, De opdracht maakt inderdaad veel bij mij los. Dank je voor het lezen en voor je fijne reactie.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Levina, niets meer aan veranderen! Mooi hoor, graag gelezen. Schrijf ze, Greetje Kruidhof
Ha Greetje, Fijn om te lezen, ik ben dol op deze opdracht en sorry dat ik van nature rebels ben.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Levina, deze is helemaal af! Klinkend ritme en prachtige inhoud! :thumbsup:
Ha Ton, Top deze reactie. Net als de tango zal ik wellicht de tanka ook niet geheel beheersen. Maar ik doe deze twee zo graag,