Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 182 YO!

Reppen YO! Dat is niet mijn ding – MIJN DING Net zo min als dat ik lekker zing Zo denk ik vaak – VAAK Jij lult maar raak – RAAK Ik mis je melodie Als ik dat zo zie – ZO ZIE! YOOOOO! Zing YOO-YO-YO-YO-YOO! Nou jij: YOO-YO-YO-YO-YOO! De temp die gaat nu helemaal fout In februari wordt het berekoud – KOUD! KOUD! De zenders worden echt niet wijs Die lullen alleen nog maar over ijs – IJS! IJS! Waar is natuurijs er als eerste Daar gaat dan iedereen feesten – FEESTEN Daarvan word ik toch zo moe Want echt nieuws doet er niet meer toe – WAT WORD IK MOE Zing YOO-YO-YO-YO-YOO! Nou jij: YOO-YO-YO-YO-YOO!

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, genoten van deze transcriptie van een rapconcert, waarin het publiek enthousiast maar gewoon lekker zingt wat de artiest zingt.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Ton, Hoewel jij zegt dat rappen niet jouw ding is, hoor ik de rap wel degelijk gerapt worden in mijn hoofd als ik je tekst lees. De herhalingen werken heel goed, en zijn aanstekelijk, en dat moet een rap toch wezen. Dus wat mij betreft kun je het wel. Mocht je nog willen schaven: af en toe struikel ik over het ritme. Dan denk ik dat ik het te pakken heb en dan wordt het anders. Maar dat kan ook bij mij liggen. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ton Een heel orginele rap! Die hele ijs-gekte kennen wij hier bij ons in het zuiden niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Tof gedaan voor een niet-rapper :lol:

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
YO TON! Ik vond het em niet zo slecht hoor! Ik kreeg ook meteen een beeld van een rapper die live bezig is met zijn publiek. Dat na-echoën van laatste woorden van een regel gebeurt vaak in raps, ik vind het leuk dat je dat zo hebt weergegeven! Ritme kan iets strakker, zoals anderen zeiden. Maar leuk om te lezen en tof dat je gewoon de opdracht hebt aangepakt, ook al 'is het niet je ding, weet je wel. yo yo'.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton. Een nieuwe carrière in het verschiet. Wat kan jij eigenlijk niet! Ik begin spontaan te rijmen, kortom goed gedaan Ton, ik vind het knap!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Greetje, hartelijk dank voor je complimenten! Ben ik heel blij mee, zeker omdat dit voor mij verschrikkelijk onbekende materie is.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
YO ERIK JAN! wat fijn dat je in stijl reageert! :thumbsup: Je maakt me happy met je complimenten! Word ik stil van (en dat mag ook wel even, na al die harde beats!) :)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nel, ook jij zo'n toepasselijke reactie, geheel in stijl! :) Het doet mij deugd dat je ervan ging dansen, springen en zingen! Zo gaan we in ieder geval vrolijk het weekend in! ;)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mw. Marie, je maakt me blij met je complimenten op rijm! Je vraagt wat ik niet kan. Nou, breien, een versnellingsbak vervangen, wandschilderingen maken, het land besturen, en nog veel meer. En soms heb ik er ook moeite mee om serieus te blijven, maar dat gaat wel over als ik een meisje wordt!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Ton, ... jij maakt februari aan zijn eindje op deze manier lekker warm. Come on, lekker rappen met Ton. Vanavond een gezellige avond. :lol: :) :nod:

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yo! IJs, Feesten, vaak en ook nog raak, dat is wat we willen, schudden met die billen! Het gaat om de beat en die heb je Ton, Party!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Nancy, tja, wat zal ik zeggen; het is natuurlijk nooit goed; als ik nee zeg heb je de poppen aan het dansen (en de wasmachine), als ik ja zeg is het vast te laat... :D

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
YO MAN dit rapgedicht is leipe shit Vast en zeker een vette hit Doekoes vliegen in 't rond Tatta's schudden met hun kont Op het ritme van Ton' s Rap Blij dat ik 'm gelezen heb!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha ha, Karinska, wat een leuke reactie! Die is gewoon perfect! :thumbsup: Dankjewel, ik word er stil van (nadat ik klaar ben me lachen)

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een stampvolle zaal vol beweging en geluid ze feesten zichzelf de tent nog uit! (Jouw rap zet meteen aan tot beweging. (En ik zie inderdaad net als Nancy armen omhoog gaan en heen en weer slingeren op de maat. De herhaling in hoofdletters versterken het rapvolume! Knap bedacht)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ton, Van dat rappen heb ik ook niet veel kaas gegeten, maar van jouw inzending word ik wel vrolijk. Dus rap maar lekker verder. Ik ga nu al rappend de hond uitlaten in de vrieskou, maar ben door jouw rap warm van binnen. :nod: