Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#180 Het middelpunt

Hier zit ik lekker veilig veilig in het midden van hier laat ik de wereld stralen daarom straal je mee ik schitter en al zie je ‘t niet, wees blij dat ik er ben jij mag er zijn alleen voor mijn geluk figurant in mijn theaterstuk Hier zit ik lekker veilig veilig in het midden de wereld draait om mij je denkt dat jij de beste bent maar ik ik lach je uit en weet die eerste plaats op ‘t podium is wezenlijk van mij

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Mechtilde, dank je wel. Het ultieme zelfvertrouwen lees je hier. Dat is mooi, ik heb iets willen schrijven vanuit een narcistische gedachtegang. Misschien is het teveel afgezwakt tijdens het herschrijven? ('t is niet autobio :o)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Stella, ... het doet mij denken aan het opkrikken van je zelfvertrouwen. Een soort gebedje vooraf? Leuk om dit op deze manier te schrijven. :thumbsup: :nod:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stella, heel mooi! En ik proef meer zelfvertrouwen dan narcisme. Maar dat maakt niet uit, het is sowieso prachtig en eenieder haalt er het zijne uit.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stella, Wat mooi! Ik zag er helemaal geen narcisme in, maar De Zon als hemellichaam. Bij dit gedeelte: dat jij de beste bent maar ik lach je uit en weet zou je ten behoeve van het ritme het woordje 'ik' 2x moeten zeggen, dus: dat ji de beste bent maar ik ik lach je uit

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Riny en @ Ton Badhemd: Wat leuk, zo ga ik het zelf ook een beetje anders lezen. Ton, je hebt gelijk. Twee schrijfsels voor de prijs van één. @ Wirrewapper, wat een vrolijke nick, vernoemd naar de goudvis? Echt een combinatie om de zon te zien schijnen, ik word er blij van, van deze insteek. Dank je wel voor de extra 'ik', die komt er in.