Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #178 - Iedereen ziet dat het niet waar is

Met dure kleding up-to-date Kapsel orkaan-proof vastgesprayd Hoort men haar parmantig klikken-klakken Op catwalk-waardige stiletto hakken Gezicht uitdrukkingsloos door fillers en Botox Het levende bewijs van een vreemde paradox Haar blik vist tevergeefs naar een compliment Want helaas al gebombardeerd tot monument Iedereen ziet dat het niet waar is Maar niemand zegt er wat van

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Danjella, Ik zie de dame lopen, dat heb je goed weergegeven. Het klikken-klakken vind ik ook erg mooi en je hebt elk paar regels laten rijmen. Dank je voor het insturen! Mocht je nog willen schaven: Het is jammer dat de regel van Ted van Lieshout zoveel korter is dan jouw regels. Misschien kun je daar nog wat mee, al heb ik niet meteen een idee daarvoor... Maar jij misschien wel? Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Origineel! En in deze tijd van kunstgrepen in en aan het lijf, uit het leven gegrepen!

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Danjella, Ik zie de dame lopen, dat heb je goed weergegeven. Het klikken-klakken vind ik ook erg mooi en je hebt elk paar regels laten rijmen. Dank je voor het insturen! Mocht je nog willen schaven: Het is jammer dat de regel van Ted van Lieshout zoveel korter is dan jouw regels. Misschien kun je daar nog wat mee, al heb ik niet meteen een idee daarvoor... Maar jij misschien wel? Schrijf ze, Greetje Kruidhof
Hoi Geertje, Je hebt helemaal gelijk! De verplichte zinnen vallen inderdaad een beetje uit de toon met de rest. Heb de laatste 2 zinnen aangepast ....Is het beter zo?! Iedereen ziet dat het niet waar is maar Niemand zegt er wat van, tijd is een zondaar

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Danjella, Welkom op het forum. Leuke beelden geef je hier weer. Knap geschreven
Hoi Darkvalley, Dank voor je welkom en mooie woorden! Het is nog een beetje uitproberen hoe het allemaal werkt :)

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Origineel! En in deze tijd van kunstgrepen in en aan het lijf, uit het leven gegrepen!
Hoi Edith, Dank voor je feedback!

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Danjella67 wat is deze leuk :thumbsup: kapsel orkaanproof vastgesprayed, erg grappig en beeldend.
Hoi Nancy, Ik ben blij verrast dat mijn woorden goed vallen! :)