Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#177 – UFO

Inspiratie Door experimentele ontucht van een extern planetair gezelschap werd het vrouwelijk gedeelte bevrucht De vrucht werd ter vondeling aangeboden op een interplanetair gehucht Het wezen nam menselijke vormen aan en leidde een aards bestaan Totdat hij geestelijk volwassen werd en met gedachten klonen in het universum begon op te wachten Om zijn verdriet te verzachten, boden ze hem inspiratie aan en ze hielden verder contact door hem gade te slaan.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Alfa wat leuk dit, origineel. Het kan her en der vloeiender/strakker. Ik zou bijvoorbeeld na bevrucht, een ander woord voor ‘De vrucht’ zoeken. Graag gelezen en welkom hier.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en een leuke eerste inzending. Eens met Nancy dat het hier en daar wat stokt. Zelf had ik wat last met. "verder contact" wat het tegenovergestelde is van "gade slaan". Als je insteek ironisch was, dan snap ik het, maar de tekst lijkt niet op ironische manier geschreven te zijn. Met plezier en inspiratie gelezen, dat zeker.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Alfa, Het onderwerp 'UFO' is een beladen onderwerp, daar ben ik me van bewust. Het leidde bij U tot een vreemd soort gedicht. Ik kan eerlijk gezegd niet alles volgen; de inhoud is moeilijk om te begrijpen, maar dat kan best aan mij liggen. Met de zin: 'Totdat hij geestelijk volwassen werd en met gedachten klonen in het universum begon op te wachten' raak ik helemaal de kluts kwijt. :o Een kind wordt te vondeling ' (vinden) gelegd'; kun je hier van 'aanbieden' spreken? Het zijn maar gedachten die door mijn hoofd gaan. Misschien iets meer uitleg? Nog een fijne zondagavond.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Om zijn verdriet te verzachten, boden ze hem inspiratie aan', ik vind het geweldig en proef de ironie. Fantasievol verhaaltje in dichtvorm. :thumbsup: