Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#176 - Kom, ga je mee?

Kom, ga je mee? drijven op de zee zweven in de lucht slapen met een zucht Kom, ga je mee? varen op de zee liggen in het hooi ach wat ben je mooi Kom, ga je mee? dobberen in zee stemmen in de nacht fluisteren heel zacht: Kom, ga je mee? drijf je op de zee zweef je in de lucht slaap je met een zucht

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Reizend in bed op weg naar dromenland. Dit liedje werkt kalmerend, ondanks de avontuurlijke toon. Vooral het "slapen met een zucht" is mooi gekozen -drukt tevredenheid en veiligheid uit.

Lid sinds

7 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door het avontuurlijke, een slaapliedje voor volwassenen. Tenminste, zo voel ik m. Rustgevend, troostend en ietwat romantisch. Ja, hij is erg fijn.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie reacties :)
Door het avontuurlijke, een slaapliedje voor volwassenen
Dat was niet direct wat ik in gedachten had, maar ik moet toegeven dat ik ook niet speciaal aan kinderen dacht. Langzame, wiegende bewegingen en zachte klanken, dat was het idee. Niet helemaal gelukt misschien.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ostinato, ... zo gaat wie dit leest, gezellig de nachtschuit in om een fijn avontuur te beleven. De volgende morgen weer helemaal uitgerust.

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kom, ga je mee? drijven op de zee zweven in de lucht slapen met een zucht Kom, ga je mee? varen op de zee liggen in het hooi ach wat ben je mooi Kom, ga je mee? dobberen in zee stemmen in de nacht fluisteren heel zacht: Kom, ga je mee? drijf je op de zee zweef je in de lucht slaap je met een zucht
Hallo Ostinato, Een zeer uitnodigend slaapliedje. Het lijkt me er een dat je voor een geliefde zingt. Die dan fijn wegdrijft in de slaap. Mooi gedaan! Groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal