Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#176 - Zoetelief

suja suja zoetelief jij bent mama’s hartendief doe je oogjes nu maar dicht morgenvroeg is het weer licht suja suja zoetelief jij bent mama’s hartendief droom maar van een sprookjesbos met kabouters in het mos suja suja zoetelief jij bent mama’s hartendief nog een kusje op je wang en de nacht duurt niet zo lang suja suja zoetelief jjj bent mama’s hartendief in de donk’re stille nacht twinkelen de sterren zacht

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel mooi. Vooral dat "twinkelen" van de sterretjes zou ik fascinerend hebben gevonden! Een liedje om je veilig bij te voelen.

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi, Nel! Ik ben het helemaal eens met alle commentaren: het liedje straalt liefde en geborgenheid uit. Qua ritme en klank klopt het ook helemaal: niets aan veranderen!

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vind het een geslaagd lied. Het is een verraderlijk makkelijk ogende opdracht, die in uitwerking nog behoorlijk lastig is. Dit liedje huppelt warm rond, alsof het altijd al bestond.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ostinato gaf al aan hoe ik er (ook) over denk. Niks aan toe te voegen, Nel, behalve dan dat ik het erg knap vind om dit in zo'n korte tijd op deze wijze neer te zetten. :thumbsup:

Lid sinds

18 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
suja suja zoetelief jij bent mama’s hartendief doe je oogjes nu maar dicht morgenvroeg is het weer licht suja suja zoetelief jij bent mama’s hartendief droom maar van een sprookjesbos met kabouters in het mos suja suja zoetelief jij bent mama’s hartendief nog een kusje op je wang en de nacht duurt niet zo lang suja suja zoetelief jjj bent mama’s hartendief in de donk’re stille nacht twinkelen de sterren zacht
Hallo Nel, Ik heb het liedje uit je eigen mond mogen horen. Het zit goed in elkaar en er zit ook een mooi 'verloop' in van het dichtdoen van de oogjes tot dromen van een sprookjesbos, nog even een kusje en dan de rust van de twinkelende sterretjes. Zoet, dat mag in dit geval! Groetjes van Wilma

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel, Levina. Leuk dat he meezingt. :-) Schrijvenmaar, bedankt. Ik heb de engeltjes weggehaald en er sterren van gemaakt. Depengevoed: dank! Marijcke, dank je wel. Ik schreef het voor een driejarige peuter. Ostinato, een prachtig compliment. Bedankt.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Late reactie, excuses daarvoor. DanielleL Hartelijk dank! Hadeke, prachtig compliment “alsof het liedje altijd al bestond”. Willemina: dank je wel. Wilma, Mooi, dat jij ook het verloop erin ziet. Niet bewust gepland, nu zie ik het ook. :-) Dank voor deze mooie opdracht en voor je feedback.