Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #175 – Erotica

Zoetigheden ‘Dag liefje, alles goed?’ vraagt Alex geïnteresseerd. ‘Nou, ik heb ene Beckerman ontmoet. In de archiefkast. Ik wist niet dat hij onze grootste klant was. Rosie krult haar tenen en strekt ze weer, zodat het rood op haar nagels tevoorschijn komt, en weer verdwijnt. Op de achtergrond klinkt een zachtmoedige Adèle. ‘Wat doe jij zoal Alex ?’ vraagt Rosie. ‘Wachten op jou, Rosie, op je hete adem in mijn nek en je vingers die mijn billen bespelen.’ ‘Mmm’ fluistert ze en ze krijgt een warm gevoel in haar onderbuik. ‘Alex’, stamelt Rosie, ‘hoe denk je dat Beckerman eruit ziet?’ ‘Naakt, Rosie’ antwoordt Alex kort. Alex weet tot wat Rosie in staat is. Iedere man gaat hiervoor door zijn knieën. Ze weet elk plekje van je lijf uit te vergroten, te pijnigen, weer te verzachten, en het iedere cel tot in de oneindigheid te laten herinneren. Met een vurige drift gaat ze over je lichaam, haar tepels scherp als nagels. Haar onuitputtelijke tong vindt overal zijn weg en doet je uiteindelijk landen tussen hemel en aarde. Het is de geur van haar lange lokken en de smaak van haar huid die Alex telkens weer naar haar doen verlangen.