Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Wit zomerjurkje

Wit zomerjurkje De zon warmt mijn blote armen, het is achtentwintig graden en ik draag een wit zomerjurkje. Het verjaardagsfeest van mijn vriendin Lisette wordt groots gevierd in de tuin van haar ouders. Ik vermaak me; praat, lach, dans en voel me rozig door de rosé die ik nuttig. Ik voel me flirterig en dat komt door hem. Het is mijn geheim; ik vind Lisettes vader zeer aantrekkelijk … ook al is hij in de vijftig. Ik gluur naar hem en als onze blikken elkaar vangen dan broeit het tussen ons. Ik loop het huis in en tot mijn opwinding merk ik dat hij achter me aan loopt. Boven in de badkamer draait hij de deur op slot. Voordat ik iets kan zeggen heeft hij zijn lippen op de mijne gedrukt. Ik wordt bedwelmd door hem; zijn mannelijk borst tegen mijn borsten aan, de zware geur van aftershave en zijn lichaam, een vleugje zweet. Ik knoop zijn blouse los en zijn donkere borsthaar piept tevoorschijn. Mmm…ik wil hem, voel me vochtig worden. Zijn handen glijden onder mijn rokje en kneden mijn billen. `Pap, ben je boven?´ een voetstap op de onderste traptree, Lisette…