Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Erotica #175 Ik krijg het warm... heet. Heel heet!

Oh wat windt het me op! Ik krijg het warm… heet. Heel heet!! Het lijkt alsof ik ervoor ben gemaakt, ik ben er voor gemaakt. In extase stap ik uit een heerlijk stomend bad, ik droog me af om vervolgens een licht doorschijnend jurkje over mijn naakte lichaam te laten glijden. Zorgvuldig breng ik wat make-up aan en maak het geheel subtiel af met vuurrode lipstick. Er siddert een vlaag van genot door mijn lichaam. Ik weet hoe opwindend hij het vindt, zijn lid tussen mijn rode lippen naar binnen te stoten. Langzaam schuif ik mijn kousen over mijn benen omhoog. Een jarretelgordeltje in mijn taille houden de nylons omhoog. Ik weet dat hij er gek van wordt om de houdertjes net onder mijn iets te kort jurkje uit te zien komen. Vanavond spelen we een spel, ik breng het ei in de juiste positie. Als we bij het haard vuurtje van het restaurant zitten geef ik hem de afstandsbediening. Het wachten alleen al windt me op, als de tafeldame ons naar onze plaats begeleid gaat er plots een golf van genot door me heen. My God! Dit wordt een fijne avond.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum. Wat een heftig verhaal zo laat op de avond. 8) Ik bewonder je lef. :thumbsup: De erotiek wordt niet al te subtiel gebracht, het laat weinig aan de verbeelding over. Schrijf technisch raad ik aan de zinnen waarin er begonnen wordt met -ik- eens te tellen. Het omgooien van de zinnen af en toe, bevordert de leesbaarheid. Het gebruik van komma's bij een tijdsprong is volgens mij niet de bedoeling. VB- Het wachten alleen al wind me op, als de tafeldame ons naar onze plaats begeleid gaat er plots een golf van genot door me heen.- Rechtsboven in het zoekbalkje kun je het nazoeken. :) Veel schrijfplezier hier!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat is nog eens een binnenkomer :unibrow: en wat May zegt, gedurfd. Voor mij iets te expliciet en daardoor niet erotisch maar daar zijn de meningen vast over verdeeld. Welkom en ik heb je ( als ik het goed aan je avatar zie) vaker elders gelezen en lees je graag dus ook hier ;)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is nog eens een binnenkomer :unibrow: en wat May zegt, gedurfd. Voor mij iets te expliciet en daardoor niet erotisch maar daar zijn de meningen vast over verdeeld. Welkom en ik heb je ( als ik het goed aan je avatar zie) vaker elders gelezen en lees je graag dus ook hier ;)
Dank je Nancy, het is ook niet helemaal mij genre maar ik wilde het gewoon eens proberen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum. Wat een heftig verhaal zo laat op de avond. 8) Ik bewonder je lef. :thumbsup: De erotiek wordt niet al te subtiel gebracht, het laat weinig aan de verbeelding over. Schrijf technisch raad ik aan de zinnen waarin er begonnen wordt met -ik- eens te tellen. Het omgooien van de zinnen af en toe, bevordert de leesbaarheid. Het gebruik van komma's bij een tijdsprong is volgens mij niet de bedoeling. VB- Het wachten alleen al wind me op, als de tafeldame ons naar onze plaats begeleid gaat er plots een golf van genot door me heen.- Rechtsboven in het zoekbalkje kun je het nazoeken. :) Veel schrijfplezier hier!
Dank je voor het welkom May. Ik zie wat je bedoelt, ik ben nog even aan het zoeken hoe ik het verhaal aan kan passen. :-) hier op het forum.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Pittig verhaal inderdaad. Erg expliciet en hier en daar een lichaamsdeel overbodig misschien. De eerste vier zinnen (tot 'In extase) maken het bijna komisch. Dat is zonde. Dit tekst kan je misschien beter gebruiken aan je opbouw. Het afdrogen, de handdoek die langs een bepaald lichaamsdeel gaat, de kleding die ze draagt. Het tril-eitje dat ze plaatst. Etc. Veel succes!