Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #175 leuk geprobeerd

Het koste enige moeite maar het is eindelijk muisstil, wat een genot. Hij zit op de bank en ik kijk hem vragend aan, blijkbaar heeft hij niet meer nodig want voor ik het weet sta ik met mijn rug tegen de gangdeur met mijn handen boven mijn hoofd. Zijn lippen op de mijne, zijn handen overal. Hij komt dichter tegen me aan staan, en ik voel dat hij me wil. ‘Oh schatje wat heb ik dit gemist’. Ik hoor zijn ademhaling versnellen als zijn tong met de mijne speelt. Hij pakt ruw mijn haar vast en fluistert hijgend in mijn oor dat hij me wil voelen. Hij schuift mijn jurkje omhoog en maakt vluchtig de knopen van zijn broek los. Ik wil hem, nu, diep in me. Een kreun ontsnapt uit mijn mond, wat is dit heerlijk. ‘Mama, ik heb denk ik in bed geplast.’ De stem van onze jongste zoon vanachter de deur. Ik zucht diep, hij kust me op mijn voorhoofd als hij lichtelijk teleurgesteld mijn jurkje weer netjes naar beneden trekt. ‘ Ga jij of moet ik gaan?’ ‘Ik ben aan de beurt.’ en loop met tegenzin de trap op. ‘Mama komt eraan liefje.’

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
SanneCupido, Je zet een mooi contrast neer zoals zich dat in het echt voordoet - de woordkeus in het 1e deel vind ik niet helemaal passen bij een situatie waarin de personages een stelletje zijn. Dat is een kwestie van smaak. Als scene vind ik het geslaagd. even over notatie, deze gaat niet goed:
‘Ik ben aan de beurt.’ en loop met tegenzin de trap op.
voorbeelden van juiste notatie: ‘Ik ben aan de beurt,’ zeg ik en loop met tegenzin de trap op. (in 1 zin) ‘Ik ben aan de beurt.’ Met tegenzin loop ik de trap op. (in 2 zinnen)

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kinderen zijn de beste anticonceptie.... Goed opgebouwd met een snelle (maar daar vraagt de situatie ook om) erotische spanning. Wel twijfel ik over de eerste zin (Het koste enige moeite) dat gaf al een beetje de clou weg.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@janpmeijers, dank je voor je aanvulling en tips. Ik kwam inderdaad niet zo goed uit deze notatie dus ik ga deze aanpassen :) @anette, ik overdenk mijn eerste zin nog eens. Dank je voor je opmerking. En ja, heb vier kindjes dus geloof dat dit wel klopt, soms :) @marceline, dank je wel.