Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Lust

Het is laat in de middag en als ik de keuken in loop dringt de geur van lekker eten mijn neus binnen. Hij staat daar, in zijn witte schort en zijn mooie blond-geverfde haren, te koken. Hij glimlacht naar me als hij omkijkt. Zijn fantastische, prachtige glimlach. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen van achter om hem heen. Stevig klem ik me aan hem vast. "Arthur." zijn stem klinkt zacht, zoals altijd. Zacht en lief. Ik glimlach, zeg niks en glijd met mijn hand onder zijn schort en trui. Mijn vingers strelen de huid onder zijn kleding en maken langzaam hun weg naar beneden, glijden in zijn broek. Ik voel de warmte in mijn lijf. Ik kan hem de hele dag door wel aanraken. "Je vader wordt woest als hij hier achter komt..." Hij is bang, bang om ontslagen te worden omdat hij het doet met de zoon van zijn baas, bang dat ik problemen krijg met mijn pa. Maar ik kan me niet langer inhouden. Ik kus zijn nek herhaaldelijk en er ontsnapt een zacht genietend geluidje uit zijn mond. "Mijn vader komt er niet achter." fluister ik. "Ik wil je. Ik wil je nu."

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kim Duindam, redelijk subtiel verhaal. Het duiden van de (kennelijk) verboden mannenliefde slurpt naar mijn smaak teveel woorden op. Daardoor blijven er iets te weinig over voor het thema. let op de herhaling: zacht ... zacht en lief / bang, bang om. Het kan functioneel zijn. Hier twijfel ik. In je openingszin zou ik een komma plaatsen na loop. Misschien knippen in twee zinnen: (Het is laat in de middag als ik de keuken inloop. De geur van enz.)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke invalshoek. Je kan wat minder nadruk leggen dat het twee heren zijn. Het einde, de spanning van ontslag, maakte het stukje minder erotisch geladen en meer thriller. Mooi dat het zacht is geschreven.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
meer lief dan erotisch, maar wel een fijn verhaal als tip zou ik willen geven het 'lekkere eten' in te vullen. Nu denk ik: oe, lekker eten, wat zou het zijn? en ga ik zitten denken wat er allemaal lekker zou kunnen ruiken. Als jij het denken voor me doet, en er gewoon een gerecht genoemd staat, kan ik het tijdens het lezen gelijk voelen en blijf ik meer in het verhaal.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi verhaal. Ik sluit me aan bij ieder feedback. Het heeft iets spannends en zachts tegelijk. Waarom heb je voor blond-geverfde haren gekozen? Het deed mij denken aan Colin Farrell in de film Alexander. Maar komt een beetje stereo-type gay over.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vleugje erotiek in een lief verhaal :thumbsup: De feedback die je hebt gekregen daar sluit ik mij ook bij aan, maar ik heb je verhaal met plezier gelezen en hoop dat pa zijn zoon beter gaat leren kennen, dat niet hetero zijn ook goed is.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat de 'kok' een niet te stuiten aantrekkingskracht op de HP heeft is duidelijk. Originele invulling tussen twee heren. :thumbsup: Naast bovengenoemde tips: Je plaats nu de tekst als 1 groot blok tekst. Kijk eens naar de vormgeving. Door een dialoog te beginnen op een andere regel en het plaatsen van zin op een nieuwe regel maken het verhaal duidelijker en geven de lezer rust. Daarmee bepaal je ook het leestempo van de lezer. De benadrukking van oa. zijn glimlach, zachte stem etc. werkt hier goed als in het gek/ verliefd zijn op iemand. :nod: