Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #175 - nachtelijk bezoek

5 januari 2018 - 8:39
Nachtelijk bezoek Dromerig staarde ze naar de regendruppels die op haar raam schitterden. Er was iets troostend aan de amorfe anonimiteit van de nacht, iets vertrouwd, als de omhelzing van een minnaar. Net toen ze haar blik van het raam wou losmaken, dook er een gezicht op. Gitzwarte ogen staarden haar indringend aan. Oh ja, ze voelde zich beslist aantrokken tot het duister ... Als in een trance opende ze de deur. De ogen van haar bezoeker leken haar ziel wel op te zuigen. Haar middenrif tintelde ervan en haar huid gloeide. "Misschien is dit geen goed idee ..." begon ze schuchter. Tenslotte was zij zowat een kneusje en hij ... Abrupt trok hij haar naar zich toe. Zijn koele lippen drukten op de hare en zijn handen glipten onder haar bloes. Teder beroerden zijn vingertoppen haar tepels. Een genotvolle zucht rolde van haar lippen. Aangemoedigd helde hij voorover om zachtjes in haar nek te bijten. Met zijn diepe, rokerige stem fezelde hij: "Wat gaat papa's braafste meid nu doen?" Als vanzelf gleed haar hand naar zijn gulp. Zijn adem stokte in zijn keel. Met haar lippen vlakbij zijn mond fluisterde ze: "Die is vanavond niet thuis."

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
18 oktober 2018 - 14:03
Hoi Anigoth. De combinatie van dat opduikende gezicht, die gitzwarte ogen, trance en ziel deden mij denken dat er een demon of misschien wel Satan himself binnenkwam. Door die gedachte was het einde een beetje een anticlimax. Toch wel fijn geschreven. Fezelen moest ik even opzoeken.

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 januari 2018 - 13:29
Ik vind bezoek krijgen van Dracula ook wel duister, hoor! Of heb ik het mis? Origineel verhaal, hoewel het van mij nog wel wat erotischer mag.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
6 januari 2018 - 12:34
Vind het een bijzonder verhaal, spannend. De zin ‘wat gaat papa’s braafste meisje doen?’ Vind ik de spanning tenietdoen. Fezelde vind ik een mooi woord toch zou ik willen zeggen, kill your darling en stop het verhaal na ‘ in haar nek bijten’. Graag gelezen

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6 januari 2018 - 13:07
:) Ten eerste welkom hier! Ik heb je stukje graag gelezen en hieronder mijn feedback wat er gebeurde tijdens het lezen. Ik begrijp je sfeer en die maakt het spannend om door te lezen. :thumbsup: Amorfe anonimiteit geeft bij mij geen beeld dus dat onderbrak voor mij de sfeer. Waarom schrijf je het niet in de tegenwoordige tijd want dat brengt de lezer dichterbij? De gebruikte bijvoeglijke naamwoorden zijn soms overbodig. ( bijv. genotvolle zucht) Schrap deze en het verhaal wordt strakker en geeft de lezer meer vrijheid zelf in te vullen waardoor hij/zij zich meer betrokken voelt bij het verhaal. De betekenis van fezelen haalt men niet uit de tekst dus inderdaad schrappen. Ook de zin over de vader gaf bij mij een kras op de plat. Het is zeker een erotische scene omdat de spanning tussen de twee voelbaar is. Daarom mijn uitgebreide reactie omdat ik het jammer vind dat het er niet helemaal uitkomt. Zo'n schuchter kneusje is ze dus niet. :unibrow: Heel veel (leerzaam) schrijfplezier hier! ;)