Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

van oude mannen_ dingen die voorbijgaan # 175

Ik bekijk mezelf nog even in het spiegelende glas en haal een hand door mijn haar. Dan klop ik op het raam en wacht tot ze naar de deur komt. 'Ja?' 'Ik wil graag..eh..je weet wel.' Ik zie haar kijken en denken, wat moet ik met die oude vent. Ze haalt haar schouders op en doet de deur verder open zodat ik naar binnen kan. Ze trekt de gordijnen dicht en doet het licht aan. Ik kijk om me heen in de kamer. Er staat een bed, een nachtkastje en een stoel. 'Kleed je maar uit,'zegt ze.'Of moet ik het doen.' Ze staat met haar rug naar me toe en wil de sluiting van haar beha losmaken. 'Je hoeft je niet uit te kleden,'zeg ik. Verstard blijft ze staan. Ze draait zich om en kijkt me verbaasd aan. 'Moet ik je met de hand helpen?' Ik kijk haar aan en voel me rood worden. 'Ik ga op bed liggen en dan wil ik dat jij me verteld wat we gedaan zouden hebben als ik vijftig jaar jonger was geweest. Je mag niets overslaan,ik wil alles horen.' Ik ga op bed liggen en met haar hand in die van mij vertelt ze me alles. Met mijn ogen gesloten luister ik naar haar en als ze na een half uur zwijgt merk ik dat de natte plek in mijn broek langzaam groter wordt. Ik haal diep adem en blijf liggen, genietend van het moment. . Ze komt met een doekje, doet mijn broek omlaag en maakt me schoon. Dan pak ik uit mijn binnenzak honderd euro. 'Pak aan,'zeg ik, ' Je hebt het verdiend.'

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi gegeven. Ik miste de erotiek tot:
[...] en met haar hand in die van mij vertelt ze me alles.
Misschien zou je op andere plaatsen wat kunnen schrappen, en zo wat ruimte kunnen creëren om die handen wat meer met elkaar te kunnen laten spelen? Alleen de handen met elkaar, bedoel ik dan echt. (Er zitten nog wat slordigheden in)

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bijzondere invulling inderdaad :thumbsup: De erotiek miste ik. Wellicht als de man het verhaal van de vrouw te horen krijgt?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig verhaal. Misschien geen winnaar wat erotiek betreft maar ik heb het met plezier gelezen; zou een fragment uit een langer verhaal of een boek kunnen zijn.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
JP, ik ken al die vrienden van jou niet maar bedankt voor het compliment. Jij ook bedankt, Willemina. En op verzoek van Angus en May zal ik er een erotische draai aan geven.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
wilfredbreda,
JP, ik ken al die vrienden van jou niet maar bedankt voor het compliment.
Dat meen je niet. "Van oude menschen, de dingen, die voorbijgaan." is een roman van L Couperus - daar heb je jouw titel toch aan ontleend, neem ik aan. (Je eerdere verhaal is precies L P Boon, zie daar).

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
idd nog wat slordigheden het luisteren is toch een erotische ervaring voor meneer? lijkt mij genoeg, met die subtiele aanraking die het een mooi verhaal maakt, wat mij betreft

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb wel van ze gehoord maar was niet mijn favoriete literatuur. Maar nu je het erover hebt zal ik LP Boon eens op gaan zoeken. Misschien zitten we wel op de zelfde golflengte

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Wilfred, Bedankt voor dit licht erotische verhaal. Graag gelezen. Klein zeurtje: de alinea met het doekje (mooi detail) kan volgens mij iets subtieler waardoor het verhaal intenser zou worden. :o

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie reacties. Misschien doe ik nog iets met het doekje, coach Marijcke. Nog even over nadenken.