Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Het feest

Ze hadden hem niet gemist. Hij had zijn zwangere vrouw naar huis gebracht, het werd haar te laat. ‘Ga maar terug, hij is je beste vriend.’ Even later kijkt hij als een buitenstaander naar het gedruis. Hij ziet haar staan, ze neemt een slokje wijn. Zij heeft hem eerder op de avond gezien. De magie van hormonen verdooft plaats en tijd en bedwelmt hen tegelijk. Ze zet haar glas op een kast waar zij tegenaan leunt en hij pakt haar hand die nog aan het glas vastzit in dezelfde beweging. Zijn lippen voelt zij in haar nek. Hij leidt, hij weet de weg in het huis van zijn vriend, zij laat zich meevoeren. De muziek is nog maar nauwelijks hoorbaar, de hunkering naar elkaar des te luider. Kleren glijden als vanzelf af. Zijn handen op haar heerlijke, als halve maantjes gevormde billen, drukken haar omhoog. Zij klemt haar benen om zijn lendenen. Hij draait zich om en kruipt op zijn knieën op het bed met haar om zich heen gestrengeld. Vlijt haar neer en kreunt tussen haar gespreide benen naar binnen. Bezweet en uitgeput liggen zij op het onbekende sprei van hun vriend. 'Dit was goed fout,' spreekt hun geweten.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stouterds! Het verboden aspect kan versterkend en erotisch werken, maar ik heb bij dit verhaaltje meer de reactie: doe nou niet gozer! Het is wel goed geschreven, leuke details. Ik heb een beetje m'n twijfels bij dat 'naar binnen kreunen'. Graag gelezen.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Thea, Leuk gelezen, wel een beetje te veel details. Hormonen zou ik weglaten en ook de laatste zin waarin de magie definitief dood gaat vond ik persoonlijk jammer. Het naar binnen kreunen vond ik wel weer leuk gevonden maar heb mijn twijfels idem als ostinato of het past. Ik had het idee dat ze al staand al op hem was gaan 'zitten' en het bed niet nodig was.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
het detail van de zwangere vrouw is voor mij te veel; ook ik denk: doe nou niet, wat maakt dat ik de hele scene met een zekere afkeer lees, ipv enige positieve prikkeling te voelen

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, die zwangere vrouw schrappen. :thumbsdown: De omschrijving dat ze leunend tegen de kast er een glas opzet vereist volgens mij enige acrobatiek. Het naar binnen kreunen vind ik wel wat hebben. ;) Haar stevige billen vind ik niet sexy of erotisch. Een hete scene daar op een feestje! :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik word er zo boos van. Bah eikel ;) De spanning, het erotische vind ik erg goed geslaagd. Goed verhaal :thumbsup: Van de ene kant ben ik het eens met bovenstaande feedback. Toch hou ik hiervan omdat het meer emoties oproept dan alleen ‘saai’ gedraai om elkaar heen dat eindigt tussen de lakens.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie feedback. Ik moest er ook wel om lachen, ik heb aardig wat los gemaakt maak ik op uit jullie reacties. Vooral boosheid omdat hij zijn vrouw bedondert, maar dat is nu precies wat ik wilde mee laten spelen. Niet alleen, wat Nancy zo goed omschrijft, saai gedraai, maar meer emoties tegelijk oproepen. De kast hoeft niet hoog te zijn May Laysen, maar als je kastje schrijft wordt het weer allemaal zo klein. En wat haar stevige billen, volgens mij hoeven dat geen dikke billen te zijn. Ik wilde haar nu niet gelijk van die welgevormde billen geven. Het gaat om de magie van hun hormonen, die alles geoorloofd maakt en fantastisch tegelijk. De laatste zin moet alles in een keer blussen om het moment , dat zo snel mogelijk vergeten moet worden. bij elkaar te houden.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Originele invulling en dat in 200w! Het laatste stuk van de laatste stuk (en weten dat ...) is volgens mij wat overbodig. En misschien kan je die woorden dan gebruiken voor een mooie show voor 'haar stevige billen'?

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha, we blijven vrouwen. Ook ik werd erg afgeleid door de zwangere wederhelft. Had die gewoon weggelaten en het was een vonkend geheel geworden. Zelfs die laatste zinnen zijn niet eens nodig. Dat geeft mooi weer een paar zinnen extra om de zintuigen de ruimte te geven.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel Mechtilde voor je reactie. Vrije liefde vinden we allemaal mooi tot op zekere hoogte. Grappig hoe alle vrouwen hierop reageren. Ik moet wel bekennen dat ik dit de moeilijkste opdracht vond, maar toch blij ben dat ik er aan heb meegedaan. Alleen al om alle reacties en feedback te ontvangen. Ik ga het verhaal niet meer wijzigen, maar heb wel geleerd hoe ik het een andere keer zou kunnen doen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch schijnt dat zwangere vrouwen met dank aan hun hormonen een beest tussen de lakens worden. Een gestrande walrus komt het dichts in de buurt van mijn beleving.... Terug naar je stuk. Mooie opbouw van het verhaal. De spanning is voelbaar, ook omdat je geweten roept doe nou niet. Zelf vond ik je oorspronkelijke laatste zin mooier. Dat gaf net iets meer diepte en spanning. Voor hem was het lust, voor haar misschien wel meer. Maar dat is iets persoonlijks. Graag gelezen.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel voor je reactie en je compliment. De laatste zin is niet perse dat ik hem zelf nu mooier vind, maar het heeft mij wel wat ruimte in de woorden gegeven om de billen wat leuker te omschrijven. Het is ook erg krap 200 woorden. Waar je bij het een wat toe wil voegen, moet er bij het ander weer wat weg :o Je hebt mij wel laten lachen bij je beschrijving over de zwangere vrouw als een gestrande walrus. :lol:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och, hoe fout. De zwangere vrouw kleurt het verhaal, zodat ik gelijk denk, o, jee, daar gaat de foute man. Pijnlijk. En zij zo vol vertrouwen. Spannend verhaal. Goed geschreven.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoewel wrang van de zwangere vrouw, geef je dit juist uitdagend aan voor de lezer. Er komen zodoende allerlei emoties naar boven. Maar ... is het niet hij is je beste vriend in plaats van het is je beste vriend? Een kleinigheid, ik weet het.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maddbrug bedankt voor je reactie leuk te lezen dat het ook spannend vond. Levina jij ook bedankt voor je reactie, die ik als compliment in. En bedankt voor je opmerkingsgave. :thumbsup: Het moet inderdaad 'hii' zijn. Ik ga het alsnog veranderen.