Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 - Verrassing

Verrassing Versie 2 ‘Vertrouw je me?’ vraag je ‘Ja, helemaal.’ Je streelt mijn lippen. ‘Mag ik je nu blinddoeken?’ Je pakt me bij de arm en helpt me de auto in. Jouw aftershave vermengt zich met de geur van nieuw leer. Je komt naast me zitten en je opent de rits van mijn jas. Vrijwel onmiddellijk start de auto en jouw handen beroeren mijn borsten. Met een schok realiseer ik me dat er een ander achter het stuur moet zitten. Even lijkt het alsof ik zweef, maar dan raakt mijn hoofd het zachte leer. Ik hoor het geluid van het scheuren van mijn zijden blouse, voel hoe jouw handen mijn bh losmaken. ‘De chauffeur, de spiegel,’ fluister ik. ‘Geef je maar over, je vertrouwt me toch?’ Jouw naakte huid raakt de mijne. Ik heb geen zeggenschap meer over mijn lichaam. Je vingers glijden over mijn lijf naar beneden ... Je tilt me uit de auto. ‘Je wilde een spannend verjaardagscadeau. Ben je tevreden?’ ‘Meer dan.’ Over de drempel draag je me naar binnen en je verwijdert de blinddoek. Verrassing versie 1 Je vingers strelen mijn hals. ‘Ga je mee?’ vraag je. ‘Met jou ga ik overal naartoe.’ Je draait je om, neemt mijn gezicht tussen je handen en kust me. ‘Vertrouw je me?’ ‘Ja, helemaal.’ ‘Mag ik je nu blinddoeken?’ Je pakt me bij de arm en helpt me de auto in. Jouw aftershave vermengt zich met de geur van nieuw leer. Je komt naast me zitten en je opent de rits van mijn jas. Vrijwel onmiddellijk start de auto en jouw handen beroeren mijn borsten. Met een schok realiseer ik me dat er een ander achter het stuur moet zitten. Even lijkt het alsof ik zweef, maar dan raakt mijn hoofd het zachte leer. Ik hoor het geluid van het scheuren van mijn zijden blouse, voel hoe jouw handen mijn bh losmaken. ‘De chauffeur, de spiegel,’ fluister ik. ‘Geef je maar over, je vertrouwt me toch?’ Jouw naakte huid raakt de mijne. Ik heb geen zeggenschap meer over mijn lichaam. Je vingers glijden over mijn lijf naar beneden ... Je tilt me uit de auto. ‘Je wilde een spannend verjaardagscadeau. Ben je tevreden?’ ‘Meer dan.’ Over de drempel draag je me naar binnen en je verwijdert de blinddoek.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeh ... dat was een heel spannend verjaardagscadeau Nel! En wie zou er toch achter het stuur gezeten hebben? Daarmee geef je er echt een extra laagje aan. Om die reden vraag ik mij af of het beter is dat hij de blinddoek pas afdoet als ze weer binnen is.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is nog eens een verjaardagscadeau. Spannend! Het begin is misschien nog wat 'vaag'. Als je bij 'Vertrouw je me', zal beginnen, wordt het denk wat prikkelender. Nu is de eerste zin een tikje 'cliché'.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is nog eens een verjaardagscadeau. Spannend! Het begin is misschien nog wat 'vaag'. Als je bij 'Vertrouw je me', zal beginnen, wordt het denk wat prikkelender. Nu is de eerste zin een tikje 'cliché'.
Dank je wel voor je feedback, Annette.ik laat deze bezinken. Misschien kan de allereerste zin weg.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Een verrassende autorit, opwindend en prikkelend geschreven, Nel.
Dank je, Madd. Zo was mijn stukje bedoeld. Ik ben blij dat het over komt.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Met Annette eens, Nel. Ik zou ook beginnen met 'Vertrouw je me?'. Dan kruipt de spanning meteen onder je huid. Fraai verhaal, al moet ik zeggen dat ik twijfel of het scheuren van de zijden blouse je hp niet uit 'the mood' haalt. Ik zou niet zo blij zijn als zoiets gebeurde. Opwindend idee, die derde - onzichtbare - aanwezige. Heel mooi bedacht. Zeer erotisch.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nel, ik vind het knap dat je in de 2e persoon schrijft, ik waag mij er zelden aan. Dan (min of meer) de liefde op de achterbank bedrijven en weten dat je bekeken wordt, gedurfd. Zou in de laatste zin 'en verwijdert de blinddoek' melodieuzer klinken? Je stuk vind ik ontegenzeggelijk erotisch en het riep beelden bij me op.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, ik hen er een tweede versie boven geplaatst. Weet nog niet, of ik deze handhaaf. Dank voor je reactie. Tja, het was een lange rit. :-) Mili, fijn dat mijn stukje beelden oproept. Dat was mijn bedoeling: niet te veel details maar wel suggestief. De je-vorm gebruik ik ook bijna nooit en in dit stukje kwam deze spontaan bij me op. ‘verwijdert de blinddoek’ is zeker mooier. Ik plaats er om taalkundige redenen wel ‘je’ voor.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Versie 2 is inderdaad strakker. HP heeft wel heel veel vertrouwen in haar minaar. Maar wat is nu het cadeau? :D

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, tweede versie is strakker. Beter. Spanning is voelbaar. Goed gedaan. Wel zonde van de blouse :D

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk dat open einde, in mijn fantasie weegt de verrassing zeer op tegen de gescheurde blouse. Die bewaart ze als aandenken, voor later bij de 'weetjenogverhalen'

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
het cadeau ... een nieuwe blouse? :D dit lijkt mij een geslaagd erotisch verhaal beginnen met 'vertrouw je me' een goede keuze
Dank je, Schrijvenmaar. Ik ben zelf nu ook meer tevreden met de tweede versie.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, tweede versie is strakker. Beter. Spanning is voelbaar. Goed gedaan. Wel zonde van de blouse :D
Dank je, Karinska. Je moet er iets voor over hebben. ;-)

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk dat open einde, in mijn fantasie weegt de verrassing zeer op tegen de gescheurde blouse. Die bewaart ze als aandenken, voor later bij de 'weetjenogverhalen'
Dank je, Cora. Heerlijk dat je fantasie geprikkeld wordt.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannende verrassing en vast een spannende relatie ook. Met vertrouwen ook nog. Wie wil dit nu niet? Mooi de twee versies. Mooi dat dit hier kan.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ik ga ook voor versie 1 :thumbsup: Goed geschreven erotisch verhaal. Hoewel ik zelf niet veel lees, las ik ooit een chicklite om van te kunnen leren: Esther Verhoef haar pseudoniem Marique Maas- Muren van glas waarin deze scene voorkomt. Die van jou doet er zeker niet voor onder. ;)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Nel, Dit was een spannende rit. Leuk gevonden en vlot geschreven. Het vertrouwen van de vrouw is erg groot; haar beloning schijnbaar ook. :o

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannende verrassing en vast een spannende relatie ook. Met vertrouwen ook nog. Wie wil dit nu niet? Mooi de twee versies. Mooi dat dit hier kan.
Dank je, Levina, en welkom op SOL, de site met vele mogelijkheden. :-)

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ik ga ook voor versie 1 :thumbsup: Goed geschreven erotisch verhaal. Hoewel ik zelf niet veel lees, las ik ooit een chicklite om van te kunnen leren: Esther Verhoef haar pseudoniem Marique Maas- Muren van glas waarin deze scene voorkomt. Die van jou doet er zeker niet voor onder. ;)
Dank je, May’ Dat is wel een heel groot compliment.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Nel, Dit was een spannende rit. Leuk gevonden en vlot geschreven. Het vertrouwen van de vrouw is erg groot; haar beloning schijnbaar ook. :o
Dank je wel, Marijcke. Mooie observatie: zonder de basis van vertrouwen zou deze scène niet hebben plaatsgevonden.