Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Zachte ouderdom

Hier, in dit huis der ouderdom, kruipen alle dagen tergend langzaam voorbij; nergens schijnt er een frisse zon door de altijd dichte gordijnen en nooit is er iets te beleven. Zelfs bij de bingoavond lijkt de kamer vol lijken te zitten. Maar hetgeen dat mij het meeste dwarszit: bij alle dametjes is de schoonheid reeds versleten als ze hier binnenkomen. Aan hen valt er dus niets te genieten, zelfs niet uitsluitend met het oog. Nu is er een verzorgster, die af en toe langs mijn kamer loopt. Ik heb nooit wat tegen haar durven zeggen; de manier waarop zij loopt, kijkt en verzorgt snoert mij altijd de mond. Kijk! Daar is ze. Ze tuurt om de hoek; ik versteen. 'Is alles naar wens, meneer Verhoek?' Ze weet mijn naam nog! Mijn handen beginnen te trillen, mijn hart te pompen. Naast me staat een leeg glas op een tafeltje. Ik zie mijn kans. 'Een glaasje water zou geweldig zijn,' zeg ik haperend. Ze pakt mijn glas, vult het. Wanneer ze het neerzet streel ik per ongeluk langzaam haar hand. Ze voelt zacht. Ik kijk naar haar, ik zweet. Ze glimlacht, laat me strelen en ik dank God.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@coach Marijcke Cauwe, dank! De flinterdunheid van de erotiek is precies hetgeen dat ik wilde bereiken! @janpmeijers, bedankt, ik merkte het zelf ook al een beetje. Ik ga erop letten!

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aan het begin dacht ik even: waar gaat dit naar toe. Maar je tweede helft is vertederend mooi. Daarom een vraag: zou je het eerste deel ook compacter kunnen maken (bijv: is de beschrijving van de oude dames echt nodig voor de portee?) en de 'flinterdunne erotiek' nog meer centraal kunnen stellen?

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mike, mooi, licht ontroerend verhaal, goed geschreven. Helaas niet echt erotisch wat mij betreft. Ik sluit me verder geheel aan bij de feedback van marceline.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig lief verhaal Meikiepeik. Ik zie het oude mannetje zitten en zijn ogen glinsteren als zij voorbij loopt. :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel erg goed ingeleefd tenzij je zelf ook hoog bejaard bent. :p Erotiek op hoge leeftijd. Zeer realistisch geschreven :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Meiliepeik, gepast erotisch, zou ik zeggen. Deze HP heeft toch een topdag! Enorm genoten van jouw verhaal!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Meikipeik, ... met plezier gelezen. Ik zie Hendrik Groen voor me, ik hoor hem zelfs praten. Goed gedaan :nod: :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi! Het schrijftempo voelt met momenten haast poëtisch aan voor mij, heel mooi verteld. Met weinig beschrijvingen roep je beelden op. Fijn hoe de erotiek inderdaad subtiel aanwezig is, maar daarom niet minder intens aanvoelt voor het hoofdpersonage.