Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175- Top!

Top! ‘Weet je zeker dat ze ons niet kunnen zien?’ Vanachter het raam steekt ze haar tong uit naar de dansende menigte beneden in de club. ‘Nope.’ Zijn vinger glijdt vanaf haar nek, tussen de split in haar rugpand over haar blote huid, tot aan het gevoelige plekje helemaal onderaan. Kippenvel rolt zijn vinger na. ‘Weet je wat ik me afvraag?’ ‘Nee?’ Haar stem is hees. Ze zet haar handen tegen het raam en wiegt haar schouders. De split kronkelt. Beneden worden de bezoekers opgezweept. ‘Wat draag je hieronder?’ Zijn vingertoppen troetelen haar huid. Met gesloten ogen trekt ze haar schouders naar voren. ‘Waarom zoek je dat niet uit?’ ‘Mmmm.’ Vlinderzacht landen zijn lippen op haar blote rug. Ze spert haar ogen open en verstevigt haar grip op de grond. Op de dansvloer gaat het publiek los. Zijn handen glippen de split in, strelen haar zij en dralen hun weg naar haar borsten. Haar tepels reageren. Ze kreunt, leunt achterover tegen hem aan en legt haar hoofd tegen zijn schouder. Op het raam blijven haar handafdrukken achter. Gejuich dringt door tot boven. Hij kust de plek onder haar oor. ‘Sexy chick!’

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi May, erg sensueel stukje! Heel goed de aandacht vastgehouden, met mooie taal, zoals 'Kippenvel rolt zijn vinger na.' Ik heb ervan genoten :thumbsup:

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Stagiair
  • Redacteur
  • Uitgever
Erg goed geschreven stukje. Voor mijn smaak is er een zinnetje waarin je aan het mooischrijven bent: 'Vlinderzacht landen zijn lippen op haar blote rug.' Maar daar staat het door Ton al genoemde prachtige beeld 'kippenvel rolt zijn vinger na' tegenover.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
May Laysen, ja, goed geschreven. Misschien iets te glad (ik zie een reclame voor me - na dit shot schuift het logo van Chanel in beeld, zoiets), je zou 1 dingetje fout kunnen laten gaan om het echter te maken. dingetje: '... haar stand op de grond.' stand is niet zo fraai, (haar grip op de grond/vloer)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag May, Mooi stukje erotiek zonder platvloers te worden. Ik ben, net zoals hij, nieuwsgierig wat ze 'er onder draagt'. Zijn vinger glijdt over haar blote rug, zijn vingertoppen troetelen haar huid, zijn lippen landen vlinderzacht op haar blote rug, zijn handen dralen naar haar borsten. :o Mooie taal, dat wel. Maar zo, zo, zo - al zo dikwijls gelezen. Jij kunt veel origineler uit de hoek komen, May. :nod:

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Lieve May, ook jij bent de queen van dit opzwepende genre. Naast @Marceline die zich hier op toelegt. Ik heb het je al meer gevraagd, waarom gebruik je Engelse woorden in je teksten? Ik zie nu 'Nope' en als afsluiter 'bitch'. Persoonlijk zou ik niet blij worden van dit gezegde. :ninja: Vertel me, waarom zou hp, achter het glas, haar ogen ineens opensperren? Fijn je weer hervonden te hebben.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is een lekker stukje. Dat woordje 'bitch' is misschien een beetje too much. Ik ben geen vrouw, maar ik zou er waarschijnlijk op afknappen.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Top! Mooie scene met mooie zinnen.
[...] en dralen hun weg naar haar borsten.
is mijn favoriet. (Wel eens met de kanttekeningen van janp en Ostinato.)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Jaaaa ... Dit vind ik echt top! Heerlijk verhaal met die combinatie van erotiek en opzwepende muziek. En prachtig, dat na rollende kippenvel. Weet precies wat je bedoelt. Heerlijk. Wat mij betreft ben jij de winnaar van deze schrijfopdracht. :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
May, er is al veel moois gezegd, ik sluit me daarbij aan. Subtiel en meeslepend erotisch verhaal in mooie taal verteld.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Helemaal jouw ding, natuurlijk, da's duidelijk. Zelf vind ik 'bilspleet' een volstrekt on-erotisch woord. Bovendien zit er wel een heleboel 'haar' in die ene zin; ik zou opteren voor: 'tot aan het gevoelige plekje helemaal onderaan haar rug.' of '...vlak boven haar billen.' oid. Maar dat kan mij liggen. Ook ik ben geen fan van 'jij sexy bitch' Het 'jij' ervoor maakt het onnatuurlijk, waardoor het 'bitch' een zekere nadruk krijgt.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi May, erg sensueel stukje! Heel goed de aandacht vastgehouden, met mooie taal, zoals 'Kippenvel rolt zijn vinger na.' Ik heb ervan genoten :thumbsup:
Dat is een fijne reactie! Dank :)

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha May, Mooi stukje. Wel brak de magie voor mij bij het woord opgedweept. Bedoelde je hier niet opgezweept?
Meteen aangepast. Zal ik je vertellen dat het er eerst stond, ik toen ging twijfelen door ooit eerder een reactie van een schrijfcoach? Nu opgezocht en jij hebt gelijk. Dank je wel! :)

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De titel van je stukje zegt het al: Top. Dit is een 100% erotische bijdrage! (PS Stukje uit je boek?)
:thumbsup: :o Dank je wel! Ps. Ja! Mooi dat je het herkent zonder namen ;)

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Erg goed geschreven stukje. Voor mijn smaak is er een zinnetje waarin je aan het mooischrijven bent: 'Vlinderzacht landen zijn lippen op haar blote rug.' Maar daar staat het door Ton al genoemde prachtige beeld 'kippenvel rolt zijn vinger na' tegenover.
Vlinderzacht gebruikt omdat het zo aan moet voelen voor de lezer. Geen dikke klapzoen op haar rug. ;) In mijn manuscript heeft een vlinder een betekenis in het verhaal, ook daarom hiervoor gekozen. Eerste functie van vlinderzacht moet zijn de manier waarop zijn lippen aanvoelen. Dank je wel voor het compliment! :o

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
May Laysen, ja, goed geschreven. Misschien iets te glad (ik zie een reclame voor me - na dit shot schuift het logo van Chanel in beeld, zoiets), je zou 1 dingetje fout kunnen laten gaan om het echter te maken. dingetje: '... haar stand op de grond.' stand is niet zo fraai, (haar grip op de grond/vloer)
Slechts 200 woorden :( Hierna gebeurt er wat in mijn ms. Wat als het glas geen spiegelreflectie heeft? :eek: Grip is een betere oplossing: ik had er moeite mee het goed duidelijk te maken. Bedankt ! :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja die ene zin, fantastich. Vingertoppen troetelen vind ik ook meesterlijk gevonden. Niet zo erotisch maar wel heerlijk. Top
:o Dank je wel!

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag May, Mooi stukje erotiek zonder platvloers te worden. Ik ben, net zoals hij, nieuwsgierig wat ze 'er onder draagt'. Zijn vinger glijdt over haar blote rug, zijn vingertoppen troetelen haar huid, zijn lippen landen vlinderzacht op haar blote rug, zijn handen dralen naar haar borsten. :o Mooie taal, dat wel. Maar zo, zo, zo - al zo dikwijls gelezen. Jij kunt veel origineler uit de hoek komen, May. :nod:
Het spijt me, veel origineler gaat het deze invulling niet worden. Bedankt voor je reactie! :thumbsup: :)

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Lieve May, ook jij bent de queen van dit opzwepende genre. Naast @Marceline die zich hier op toelegt. Ik heb het je al meer gevraagd, waarom gebruik je Engelse woorden in je teksten? Ik zie nu 'Nope' en als afsluiter 'bitch'. Persoonlijk zou ik niet blij worden van dit gezegde. :ninja: Vertel me, waarom zou hp, achter het glas, haar ogen ineens opensperren? Fijn je weer hervonden te hebben.
Zou - Noop- beter zijn? Het moet een korte afwezige reactie zijn. In mijn MS passen de Engelse woorden beter in het geheel. De bitch komt van het nummer sexy bitch dat veel in clubs werd gedraaid. https://www.youtube.com/watch?v=N9hazmsUxrM ( de nette Amerikaanse versie) Sexy chick is misschien een beter alternatief? Als een DJ voor jou dit nummer schrijft dan zal je het anders opvatten. ;) Ze spert haar ogen omdat ze schrikt van wat hij bij haar teweeg brengt door de onverwachte, tedere kus op haar rug. Facebook, Messenger en hier. Hoe kunnen we elkaar echt uit het oog verliezen? :{} Dank je voor je oprechte feedback. :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is een lekker stukje. Dat woordje 'bitch' is misschien een beetje too much. Ik ben geen vrouw, maar ik zou er waarschijnlijk op afknappen.
Zie mijn reactie bij Mili. Mijn personage is voor mij duidelijk maar voor de lezer in 200 woorden niet dus ik begrijp je aversie tegen de benaming bitch. Ik laat het nog eens bezinken. Bedankt voor je meedenkende reactie! :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Top! Mooie scene met mooie zinnen.
[...] en dralen hun weg naar haar borsten.
is mijn favoriet. (Wel eens met de kanttekeningen van janp en Ostinato.)
Wat een heerlijke reactie. I like! :o Bedankt

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jaaaa ... Dit vind ik echt top! Heerlijk verhaal met die combinatie van erotiek en opzwepende muziek. En prachtig, dat na rollende kippenvel. Weet precies wat je bedoelt. Heerlijk. Wat mij betreft ben jij de winnaar van deze schrijfopdracht. :thumbsup:
... :o :o Grote dank! :D

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
May, er is al veel moois gezegd, ik sluit me daarbij aan. Subtiel en meeslepend erotisch verhaal in mooie taal verteld.
Mijn dank wordt steeds groter! :o :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helemaal jouw ding, natuurlijk, da's duidelijk. Zelf vind ik 'bilspleet' een volstrekt on-erotisch woord. Bovendien zit er wel een heleboel 'haar' in die ene zin; ik zou opteren voor: 'tot aan het gevoelige plekje helemaal onderaan haar rug.' of '...vlak boven haar billen.' oid. Maar dat kan mij liggen. Ook ik ben geen fan van 'jij sexy bitch' Het 'jij' ervoor maakt het onnatuurlijk, waardoor het 'bitch' een zekere nadruk krijgt.
Ik schrijf nu 5 jaar aan mijn verhaal en dit stukje heb ik al wat jaren geleden geschreven en herlezen, herschreven etc. Nu ik het uitlicht voor deze opdracht heb ik nog meer geschaafd. Ook de bilspleet zin. Er stond zelfs tot in de bilspleet :puke: Het verrast me iedere x weer dat ik kan blijven schaven. Het wordt -onderaan de rug- want dan weet men ook dat plekje wel te vinden. ;) Ik dank je hartelijk voor jouw schaaf. :thumbsup: De sexy bitch te letterlijk vertaald met de jij ervoor> ik denk erover na. Zie eerdere reacties. Merci! :nod:

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jouw genre. Vlinderzacht vind ik zo’n woord dat mij irriteert. Populaire woorden, bitch, nope, tja, ik weet t niet. Dit genre is of goedkoop schrijven of ontzettend mooi. Ik schreef t al eerder in mijn reacties, Anais Nin, die schreef ooit literair erotisch. Je stukje tekst is goed. Ik vind t knap dat je herschrijft en herleest. Mijn genre is het niet, ben er te kritisch voor, maar vind jouw doorzettingsvermogen om het je eigen te maken, erg moedig.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede erotische spanningsopbouw en ik sluit me aan bij eerder commentaar. Deze zin vond ik weinig toevoegen: Ze spert haar ogen open en verstevigt haar grip op de grond. Dit lijkt bijna alsof ze schrikt en zich schrap zet.