Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Erotica

3 januari 2018 - 22:45
Voorpret. De deurbel gaat. Opgewonden pakt ze haar koffertje, klaar om te vertrekken voor een nachtje hotel met haar geheime lover. Speciaal voor deze gelegenheid heeft ze alles nieuw bij zich. Een lingeriesetje, nylons mét naad en een jarretelgordeltje. Alles in het zwart, want in die kleur voelt ze zich de godin van de nacht. Na een heerlijk diner zijn ze bijtijds terug op de luxe hotelkamer. ‘Ga jij maar op bed liggen,’ zegt hij, ‘dan laat ik het bad vollopen en help ik je straks met uitkleden.’ Ze hoort het bad vollopen terwijl hij terugkeert naar de slaapkamer. ‘Kom, ik help je even.’ Tergend langzaam trekt hij haar jurk omhoog. ‘Jij bent mijn prinses,’ zegt hij terwijl hij haar lichaam helemaal in zich opneemt en streelt met zijn ogen. Haar lichaam raakt in vuur en vlam. Opeens kijkt hij haar met glinsterende ogen aan. ‘Ondeugd,’ zegt hij, ‘sinds wanneer draag jij geen slipje?’ ‘Dat heb ik op het toilet in het restaurant uitgedaan,’ antwoord zij. ‘Dat had je me weleens mogen laten weten,’ zegt hij, ‘nu heb jij alleen die voorpret gehad.’ ‘Ach, lieve schat,’ zegt zij, ‘we hebben de hele nacht nog. De echte pret moet nog beginnen.’

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
4 januari 2018 - 9:15
Het is een ondeugend verhaal met mooie details. Maar voor mij mist het net dat prikkelende. Ik denk dat dat komt omdat je naar mijn smaak net iets teveel vertelt en te weinig aan mijn verbeelding overlaat. Maar dat gezegd hebbende: het is een fijn geschreven verhaal dat ik graag las.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
4 januari 2018 - 19:13
Ik sluit me aan bij Marceline. Vanaf het begin is al helemaal duidelijk wat er gaat gebeuren, dat haalt de spanning - en daarmee de erotiek - er een beetje uit. Graag gelezen.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
4 januari 2018 - 19:33
Ha Lennie, ik schreef het elders een leuk ondeugend verhaal. De verkleinwoorden zijn voor mij o.a. een oorzaak waardoor erotische spanning ontbreekt. Wel met veel plezier gelezen

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
4 januari 2018 - 19:36
Ha Lennie, ik schreef het elders een leuk ondeugend verhaal. De verkleinwoorden zijn voor mij o.a. een oorzaak waardoor erotische spanning ontbreekt. Wel met veel plezier gelezen

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
4 januari 2018 - 19:56
Lennie, Misschien je verhaal beginnen in het restaurant. Dat ze terugkomend van het toilet hem aan hun tafeltje in het oor fluistert dat ze haar slipje heeft uitgedaan? Benieuwd wat er dan daarna gebeurt ... ;)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
4 januari 2018 - 22:03
Zoals al opgemerkt, net iets te weinig voor de eigen geest. :) Wellicht bukt ze eens een keer in het restaurant zodat hij het slipje eerst wel ziet, of denkt te zien...

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6 januari 2018 - 21:53
Welkom hier en gefeliciteerd met je eerste inzending! :thumbsup: Godin van de nacht vind ik mooi bedacht. Flauw gezegd maar verder ben ik het eens met de rest.

Lid sinds

7 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6 januari 2018 - 22:09
Hoi Lennie, inderdaad mooi erotisch. Ben het wel eens met de suggestie om in het begin niet alles meteen weg te geven en te beginnen in het restaurant. Met veel plezier gelezen!