Kleine meisjes worden groot # 175
Kleine meisjes worden groot
De nacht dat het gebeurde trok een onweer bliksemend en bulderend over de stad heen. De regen sloeg tegen het raam en boven al dat natuurgeweld uit hoorde ik de telefoon. Ik nam op en hoorde de stem van mijn vrouw.'Schat, het weer is te slecht om doorheen te komen. Ik kom morgen naar huis. Dag.'
Ik hing op en en zag opeens mijn dochter in de deuropening staan. Ze was pas veertien geworden en werd al een hele meid.'Wie was dat?'
'Dat was mama.'antwoordde ik. 'Ze komt morgen naar huis.'
Met een stralend gezichtje kwam ze naar me toe rennen. Haar pyjama jasje hing open en haar borstjes met de kleine bruine tepeltjes staken parmantig vooruit.
'Mag ik bij jou in bed, alsjeblieft. Nu mama er niet is.'
Ik kon haar niets weigeren en zo gebeurde het dat we samen in bed lagen. In het donker voelde ik haar kleine handje mijn broek inglijden en mijn penis omvatten. Zachtjes bewoog ze haar vingers over het gevoelige topje en binnen enkele seconden had ik een erectie als nooit tevoren. Ze sloeg het dekbed terug en trok hem tevoorschijn. Toen sloot ze haar lippen er overheen en hapte hem helemaal op. Ik kwam klaar als nooit tevoren en toen hij slap uit haar mond viel fluisterde ze in mijn oor.'Papa, ben ik net zo goed als mama?''
Oeps, Wilfred, die moet ik
Lijkt me geen erotiek, maar
wifredbreda, Zo'n beetje in
Jullie kunnen allemaal rustig
Dit is voor mij ook ver over
De inhoud prikkelt me wel
Dit is een misplaatst stuk.
Ongepast, misplaatst, zou
Dit verhaal roept weerzin bij
Wilfred, ik weet niet hoe ik
@Wilfred, De titel en