Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 175 Auditie

Haar ogen doen zich tegoed aan het uitzicht. Strak, denkt zij. Zijn buik, zijn billen, zijn hele gespierde lijf, zijn kaaklijn, zijn donkere ogen. Alles aan hem is strak, behalve zijn lippen. Godsamme, wat een heerlijke volle lippen. En oeh, dat zweempje dons erboven. Zij haalt diep adem en slikt. ‘Dag Patrick, welkom op de auditie voor de rol van strandwacht. Ik zie dat je naast je HAVO op de jeugdtheaterschool zit. Dit is je derde jaar, toch?’ ‘Ja mevrouw, en ik wil u uitnodigen voor de einduitvoering, op de eerste zaterdagavond volgende maand in het Stadstheater.’ Zijn stem klinkt als Marc-Marie, maar dan meer naturel. ‘Da’s heel aardig van je, ik noteer het. Nu naar de rol van strandwacht; doe je T-shirt en je spijkerbroek uit, dan doen we de scene die we hadden gemaild, waarin je net de jonge vrouw uit het water hebt gehaald.’ Die avond kan zij de slaap niet vatten. Was die actrice gewoon komen opdagen, dan had zij nu slechts haar fantasie. Maar zij moest zelf de rol van de bijna-verdronken vrouw overnemen. Nu windt de herinnering aan Patricks gretige lichaam haar nog meer op. Haar vingers hervinden het ritme van die middag. ==================================================================== HERZIENE VERSIE: ‘Dag Patrick, welkom op de auditie voor de rol van strandwacht. Je tegenspeelster heeft helaas afgebeld, dus je zult het met mij moeten doen.’ ‘Dat lijkt me heel plezierig,’ zegt hij glimlachend. Ik lach terug. ‘Dan nu de scene die we hadden gemaild. Je hebt net een jonge vrouw uit het water gehaald. Doe je T-shirt en je spijkerbroek maar uit.’ Als hij zich uitkleedt word ik licht in mijn hoofd bij het zien van zijn perfecte, strakke lijf. Zijn trunk doet zijn billen en zijn geslacht zo goed uitkomen! Bij deze scene lig ik op de grond, hij knielt naast mij. Zijn handen raken mijn borsten als hij de hartmassage inzet. Mijn tepels reageren direct. Net als de rest van mijn lichaam bij de mond-op-mond beademing. Zijn volle lippen en warme adem winden mij op. Ongenadig vliegen de hormonen door mijn hele lijf. Ik explodeer! In een reflex sla ik mijn armen en benen om hem heen, mijn tong zoekt gulzig de zijne. Die avond maakt mijn schaamte plaats voor een lachstuip. Patrick accepteerde mijn excuses, hij vond het zelfs grappig: ‘Mijn vriend reageerde bij onze eerste ontmoeting net zo onstuimig op mij als jij nu.’

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het wat te beschrijvend, Ton. Daardoor komt het bij mij niet echt erotisch over. Maar toegeven dat kan ook liggen aan het feit dat je in aanhef een mannenlichaam beschrijft. Dat zal bij de dames misschien een ander effect sorteren :) :thumbsup:
Haar vingers hervinden het ritme van die middag.
Op zich erotisch. De positie van de vingers kan ik wel plaatsen :) , maar het hervinden niet. (Moeilijk om commentaar te geven. Lijkt toch een beetje op je eigen kansen vergroten. Dat is niet mijn bedoeling)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angus, hartelijk dank voor je reactie. Vwb je laatste opmerking; ik zie dat niet zo, hoor! Voel je vooral vrij om te reageren, ik kan daar alleen maar van leren. Ik kan wellicht niet denken en voelen zoals een vrouw, misschien dat je daardoor de indruk 'beschrijvend' hebt (hoewel ik dat vaker hoor). Maar mijn intentie van regel 2 t/m 4 is de gedachten van HP weer te geven als zij dat jongenslichaam ziet. Ik ben benieuwd naar de reactie van de dames van het forum... :) Met 'hervinden' bedoel ik een herhaling van de activiteiten / beleving van die middag weer te geven. En; vooral niet te expliciet; ik ben nu eenmaal een nette jongen... :D :o

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton Badhemd, Het is een compleet verhaal. Gezien de opdracht kun je het minder compleet maken en je alleen richten op de beleving van HP. De 1e zin kan bijvoorbeeld weg. Het laatste stukje is nu haar herinnering aan wat eerder gebeurd is:
Maar zij moest zelf de rol van de bijna-verdronken vrouw overnemen. Nu windt de herinnering aan Patricks gretige lichaam haar nog meer op.
De lezer heeft die herinnering niet en je laat evenmin aan de lezer weten wat hp zich nu precies herinnert. Kortom, toon de lezer wat hp zo heeft opgewonden.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi JanP, hartelijk dank voor je reactie. Daar leer ik weer van! Eens met je opmerking over de 1e zin. Ik denk dat ik snap wat je bedoelt met die passage over de herinnering, ik ga er nog eens voor zitten om te bezien hoe ik dat kan invullen, zonder alles voor de lezer uit te spellen.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, Het zou nog leuker zijn als ze voordat de jongen binnen komt, baalt van het feit dat de actrice niet is komen opdagen. Dan is de opdracht, shirt en broek uit spannender. Leuke setting, dat dan weer wel.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pakkend verhaal. Zin twee tot vier vind ik wel degelijk herkenbaar. Dat je pas aan het eind weggeeft dat de actrice niet kwam opdagen vind ik een goede vondst, het plaatje in mijn hoofd vult dan zelf al in hoe ze dat heeft opgelost en met welk effect. Chapeau

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, ook deze week ontlokte je mij weer een glimlach. Het is een leuk verhaal! Dus in die zin geslaagd. Maar of ik het ook erotisch vind? Nee, dat niet. Wat dat betreft sluit ik mij toch aan bij de heren. Het zou denk ik helpen als je niet zou vertellen wat er gebeurde maar toonde wat zij ervoer. Denken aan die middag: wat voelde ze, rook ze, proefde ze, hoorde ze?

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vind het vooral een heel grappig verhaal Ton. Het eerste deel is zeker herkenbaar, doet me ook wel aan de cola-light reclame denken met de ramenwasser. Mijn erotische snaar raakt het niet wel die van de glimlach en bewondering voor je fantasie. Ik heb genoten :unibrow:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ton, de stem van Marc-Marie Huijbregts? Die werkt voor mij deserotiserend. :D Aan: [Godsamme, wat een heerlijke volle lippen.] merk ik je heerlijke nuchterheid. Met Esina op het strand, weet je nog, toen je een boek las, vond ik je meer erotiserend. Je weer met plezier gelezen!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op zich wel een goed verhaal. Maar waarom zo'n jong persoon? Derde jaar is de leeftijd van 14/15 (die hebben seks, maar gewoon lekker met leeftijdsgenootjes). Voor mij werkte dat, en ook die stem van Marc Marie (een kinderstem?) toch een beetje non-erotiserend.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het verhaal ook goed maar omdat de opdracht erotisch is, kijk ik er anders naar. Misschien als je bepaalde zinnen weglaat, zoals voorgesteld in de andere reacties? Hoe dan ook, ik heb het met plezier gelezen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, Haal asjeblieft dat knijpstemmetje van Marc-Marie uit je verhaal weg. :puke: Geloof me, als vrouw kan ik je vertellen dat elk elk greintje erotiek in lucht oplost bij dat geluid. Van een zweempje dons boven lippen raak ik overigens ook niet ondersteboven. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. ;) Ik heb je verhaal wel met plezier gelezen, kan me er ook een setting bij voorstellen, maar, sorry, de erotiek is ver te zoeken, naar mijn idee. :o

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Ton, wel met plezier gelezen maar op verschillende momenten 'struikelde' ik een beetje. De stem van Marc-Marie, héél grappig maar een first class passionkiller. Het zweempje dons boven zijn lippen, een jongetje nog, héél schattig maar niet opwindend De zin: 'Nu windt de herinnering aan Patricks gretige lichaam haar nog meer op' roept het beeld op van een cougar. En dat is ook niet je bedoeling geweest denk ik want misschien is 'mevrouw' wel net dertig :confused:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk dank allemaal voor jullie fijne reacties. Naast complimenten en leesplezier waren er ook suggesties waarmee ik mijn voordeel kan doen. Daar ben ik mee aan de slag gegaan; Het de-erotiserende stemmetje heb ik eruit gegooid, ik kan me daar van alles bij voorstellen. De tegenspeler van HP is wat ouder geworden. De opwinding en beleving heb ik meer in beeld gebracht. De plot is wel enigszins aangepast, met (hopelijk) een glimlach aan het eind. Zie de HERZIENE VERSIE.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
O Ton, de eerste vond ik in alle eerlijkheid erotischer/spannender. Sorry! Toch ben ik blij met ook je tweede versie. Gewoon omdat die hartstikke leuk is :D

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Ton, De tweede versie vind ik persoonlijk erg leuk (leuker dan 1) om te lezen. Wel brak de magie bij trunk. Dat woord ken ik niet. Het stukje is erg zakelijk geworden in het begin. Het eerste was spannender / onzekerder van de vrouw in kwestie. :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zijn twee verschillende verhalen; de tweede versie -door de afsluitende alinea- misschien nog grappiger dan de eerste, die ik ook leuk vond -dat dons en baard-in-de-keel-stemmentje bezorgen mij een grote grijns. Erotisch raakt het mij niet, maar met des te meer plezier gelezen.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Klasse Ton hoe je een tweede versie 'even' uit je mouw schudt. Ik heb beide versies met plezier gelezen maar de tweede verdient mijn voorkeur.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De tweede versie laat mijn wenkbrauwen omhoog schieten. De eerste vind ik wat betreft de opdracht dan beter geslaagd. Beide graag gelezen! :) Ik vrees dat je bij dit thema erg bij jezelf moet blijven en schrijven vanuit een man. Je bent ondeugend genoeg. :unibrow:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, wederom hartelijk dank voor jullie waardering en zo. Grappig dat er verschillende voorkeuren uit blijken voor de 1e of de 2e versie. Tja, je kunt het niet iedereen naar de zin maken; smaken verschillen. Dit genre is voor mij niet favoriet als schrijver; als ik naar de andere bijdragen kijk, zit daar heel veel top-materiaal bij, waar ik me een kleine jongen bij voel. Ik ben benieuwd welk verhaal binnenkort in de Alice staat, ik heb zelf al een paar kanshebbers op het oog.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, Laat ik het zo zeggen: ook met je tweede stukje heb je me kostelijk vermaakt. :D :D :D Rondvliegende hormonen en explosies. Zolang het niet de overgang is, kan het sexy zijn. :ninja:

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, Je tweede stukje is grappig. Ik kwam niet meer bij :D Arme HP. Het valt niet mee met die rondvliegende hormonen. En dan zo'n lekkere kerel die op mannen blijkt te vallen. Het valt ook niet mee ;)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, ... wat een desillusie aan het eind. Heel leuk gevonden en misschien klinkt het saai: ik heb je verhaal met plezier gelezen.