# 175 Auditie
Haar ogen doen zich tegoed aan het uitzicht.
Strak, denkt zij. Zijn buik, zijn billen, zijn hele gespierde lijf, zijn kaaklijn, zijn donkere ogen. Alles aan hem is strak, behalve zijn lippen. Godsamme, wat een heerlijke volle lippen. En oeh, dat zweempje dons erboven.
Zij haalt diep adem en slikt.
‘Dag Patrick, welkom op de auditie voor de rol van strandwacht. Ik zie dat je naast je HAVO op de jeugdtheaterschool zit. Dit is je derde jaar, toch?’
‘Ja mevrouw, en ik wil u uitnodigen voor de einduitvoering, op de eerste zaterdagavond volgende maand in het Stadstheater.’ Zijn stem klinkt als Marc-Marie, maar dan meer naturel.
‘Da’s heel aardig van je, ik noteer het. Nu naar de rol van strandwacht; doe je T-shirt en je spijkerbroek uit, dan doen we de scene die we hadden gemaild, waarin je net de jonge vrouw uit het water hebt gehaald.’
Die avond kan zij de slaap niet vatten. Was die actrice gewoon komen opdagen, dan had zij nu slechts haar fantasie.
Maar zij moest zelf de rol van de bijna-verdronken vrouw overnemen. Nu windt de herinnering aan Patricks gretige lichaam haar nog meer op. Haar vingers hervinden het ritme van die middag.
====================================================================
HERZIENE VERSIE:
‘Dag Patrick, welkom op de auditie voor de rol van strandwacht. Je tegenspeelster heeft helaas afgebeld, dus je zult het met mij moeten doen.’
‘Dat lijkt me heel plezierig,’ zegt hij glimlachend.
Ik lach terug.
‘Dan nu de scene die we hadden gemaild. Je hebt net een jonge vrouw uit het water gehaald. Doe je T-shirt en je spijkerbroek maar uit.’
Als hij zich uitkleedt word ik licht in mijn hoofd bij het zien van zijn perfecte, strakke lijf. Zijn trunk doet zijn billen en zijn geslacht zo goed uitkomen!
Bij deze scene lig ik op de grond, hij knielt naast mij.
Zijn handen raken mijn borsten als hij de hartmassage inzet. Mijn tepels reageren direct.
Net als de rest van mijn lichaam bij de mond-op-mond beademing. Zijn volle lippen en warme adem winden mij op. Ongenadig vliegen de hormonen door mijn hele lijf. Ik explodeer!
In een reflex sla ik mijn armen en benen om hem heen, mijn tong zoekt gulzig de zijne.
Die avond maakt mijn schaamte plaats voor een lachstuip.
Patrick accepteerde mijn excuses, hij vond het zelfs grappig: ‘Mijn vriend reageerde bij onze eerste ontmoeting net zo onstuimig op mij als jij nu.’
Ik vind het wat te
Hoi Angus, hartelijk dank
Ton Badhemd, Het is een
Hoi JanP, hartelijk dank voor
Ton, Het zou nog leuker zijn
Pakkend verhaal. Zin twee tot
Ton, ook deze week ontlokte
Ik vind het vooral een heel
@Ton, de stem van Marc-Marie
Op zich wel een goed verhaal.
Ik vind het verhaal ook goed
Ton, Haal asjeblieft dat