Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#173 Eiland Appelscha

Grote ronde woonflats in de Nieuwe Zee. Drones nemen kerstcadeautjes mee. De holografische kerstboom in een hoek. Waar is mijn katoenen zwembroek? Polyester kleren bestaan niet meer, want dat doet de natuur te veel zeer. Straks lekker kerstvieren bij mijn oma en zwemmen bij het strand van Appelscha.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Siv, aparte tegenstelling, eerst het futuristische en dan gewoon lekker gaan zwemmen bij je oma in Appelscha. Van mij had je het eindrijm meer mogen loslaten.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#Darkvalley en #Mili Dank jullie wel voor jullie reactie. Ik had gehoord dat Appelscha boven water blijft, mocht Nederland overstromen. En als het toch warmer wordt, kunnen ze over honderd jaar misschien wel in zee zwemmen rondom kerst. Wat de eindrijm betreft, daar moet ik me in januari, maar weer eens van lostrekken.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoera, ik woon vlakbij Appelscha. ;) En goddank geen polyester kleding meer maar katoen. Daar moet ik nu veel moeite voor doen om die te bemachtigen, katoenen kleren. O, jee - ik bedenk me nu pas dat ik wel heel oud moet worden om dit nog te kunnen meemaken. Nah.., haal ik niet. Tenzij... Benieuwd waarvandaan de drones in 2117 kerstcadeautjes meenemen. Leuk.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#Willemina Tja, ik heb ook een hekel aan polyester kleren. En waar de drones de kerstcadeautjes halen. Ik ga er van uit dat niet heel de wereld zal onderlopen en dat we onze producten van de zeelandbouw inruilen voor datgene wat op de overgebleven landen wordt geproduceerd

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nancy Dank je wel. Als ons land onderloopt, vinden we vast wel een manier om door te gaan.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Wat een creativiteit hier. Dit is ook alweer zo'n leuke. Aan het strand van Appelscha. Ik voel een liedje aankomen....