Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#173 - eenzame kerst 2117

Zij fluistert lieve woordjes in mijn oor, stelt me gerust als ik angstig ben Ze schuift me exquise maaltijden voor Mijn favoriete kerstmuziek staat aan Rustig zet ze me terug op mijn plaats, omdat ik weer eens te ver ben gegaan Ik merk dat ze zich vandaag inhoudt een trilling in haar stem, ik zie een vonk Mijn lieve robot heeft een burn-out

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ach wat aandoenlijk. Die arme robot, laat haar maar even bijkomen van haar noeste arbeid. Slavendrijver :D Wat een heerlijk gedicht dit, snap niet dat je zegt niets met dichten te hebben. Het gaat je bijzonder goed af :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste I-Kat, Wat verrassend, een robot met een burn-out. Een mooie combinatie van techniek en menselijkheid! Zo'n robot wil ik ook wel, denk ik. Dank je wel voor het insturen en schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'een trilling in haar stem, ik zie een vonk Mijn lieve robot heeft een burn-out' :) :thumbsup: Ik zie dat wel gebeuren i-Kat. Bij een robot is een burn-out tenminste onmiskenbaar. ;)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@i-Kat, in je eerste twee strofen dacht ik toch echt dat je vanuit een poes sprak. Altijd leuk als je me fopt.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een kerst doorbrengen met een robot. Ik zie een bejaard persoon, die door een robot verzorgd wordt. Zou erg zijn als de robot kapot gaat. Ook wel grappig dat een robot een burn-out kan krijgen. Graag gelezen

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een heerlijke reacties allemaal, heel blij mee! Ik weet dat het geen ijzersterke poëzie is maar als het jullie vermaakt heeft is het voor mij goed genoeg en dat plaatsen op FB daar ga ik over denken Willemina :o

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag i-Kat, Wat een vermakelijk gedicht. Graag gelezen. bijzonder om een robot in te schakelen bij het kerstgebeuren. :o

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Wat een vondst i-Kat. Geweldig. Het begin hoopvol en vol liefde en het eindigt met humor. Daar heb ik iets mee :)