Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#173 Kerst 2117

Kerst 2117 Handig wuiven de witte takken, sereen en schoon In de grote steriele bakken. De rood met witte kleur aangepaste ufootjes, het dagelijks familie vervoer Dragen ook deze kerst weer alle kadootjes. Het groen van vroeger is hier, hoon en de kerstman maakt plaats voor een frisse jongeman op parcour En alle liederen hebben tegenwoordig een mono tec-tone. Een cyborg vol met glitter, speelt de carolls als een echte troubadour Op commando via Twitter.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Naomi Li, wat heb je de toekomst goed uitgewerkt! De eerste strofe is intrigerend, de steriele bakken waar de witte takken in wuiven... groot verschil met de bomen van nu, en iets om over door te fantaseren! Maar ook de rest vind ik goed, dank voor het insturen. Mocht je nog willen schaven, ik ben nog een beetje aan het nadenken over deze regel: 'Het groen van vroeger is hier, hoon en'. Is het groen van vroeger (mooi hoor, deze twee oe-klanken achter elkaar) er nog steeds? Of is hier iets weggevallen, want de 'hoon' begrijp ik ook niet zo goed. Maar dat kan best bij mij liggen hoor. Schrijf ze! Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Naomi Li, wat heb je de toekomst goed uitgewerkt! De eerste strofe is intrigerend, de steriele bakken waar de witte takken in wuiven... groot verschil met de bomen van nu, en iets om over door te fantaseren! Maar ook de rest vind ik goed, dank voor het insturen. Mocht je nog willen schaven, ik ben nog een beetje aan het nadenken over deze regel: 'Het groen van vroeger is hier, hoon en'. Is het groen van vroeger (mooi hoor, deze twee oe-klanken achter elkaar) er nog steeds? Of is hier iets weggevallen, want de 'hoon' begrijp ik ook niet zo goed. Maar dat kan best bij mij liggen hoor. Schrijf ze! Greetje Kruidhof
Mooi commentaar! Dat kan ik echt waarderen. Het klopt, dat de zin met hoon niet goed bewerkt is. Ik ga ermee bezig. Ik heb dit geschreven kort nadat ik uit een narcose voor een operatie kwam. Misschien toch nog een beetje blurry. Overigens alles in orde. Bedankt!

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Magisch, vooral de laatste zinnen vind ik leuk maar wel verdrietig dat we dan nog steeds Twitter hebben :crybaby:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als Scifi fan smul ik van deze bijdrage. Heerlijk. Wel met I-Kat eens, baal een beetje dat twitter er dan nog is :D .Die narcose heeft je fantasie goed geprikkeld ;) hopelijk niks ernstigs en ben je weer op de been.