Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#170 . Burengeruchten

I Een kijvende buurvrouw uit Kampen -je kunt haar van ver horen schampen- Haar snerpende stem vol woede naar hem voorspelt in de toekomst veel rampen Ii Een sullige buurman uit Zandvoort doet niets tenzij iemand hem aanspoort Hij zit op zijn krent in een appartement Zo kabbelt zijn leven gestaag voort III Een vrolijke buurvrouw uit Muiden laat gaarne een klokkenspel luiden Ze bespéélt elke man Dat is háár pakkie-an Zo berooft ze het dorp van haar bruiden IV Mijn vroegere buurvrouw uit Leiden was alles behalve bescheiden nam nimmer bezwaard de kers van de taart Ik wachtte op betere tijden V Mijn buurjongen uit Oostkapelle ving dagelijks vele forellen totdat hij bezweek en viel in een beek sindsdien schildert hij aquarellen

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha, leuk deze drie! Ik spiek af en toe of er nog nieuwe bijdragen bij zijn gekomen en yes, leuke verrassing.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En nog een zesde en laatste; dan moet die dreun mijn hoofd weer uit ;-) Een buurman uit Almere Buiten liep steeds naar de meisjes te fluiten Als gevolg van #metoo is gefluit een taboe Ze gaan nu door roeien en ruiten

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Nelschrijft, Het ligt je goed, zo te lezen, limericks! Zes maar liefst, ik heb ervan genoten. Ik kan er weinig aan toevoegen, behalve welke van de zes het meest bij mij blijft hangen: nummer drie. Heel orgineel, grappig en gewoon goed. Schrijf ze! Greetje Kruidhof

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je i-Kat. Ja, ik was er even niet: druk bezig met andere dingen. Poëzie coach, dank voor het lezen en de fijne complimenten!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij schudt ze zo te zien heel gemakkelijk uit je mouw, Nel. Ik heb ze allemaal met een grijns gelezen. Nummer twee springt er bij mij uit, al snap ik wel dat nummer drie bij de meesten favoriet is. ;)

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, Schrijvenmaar, Stella, Dank voor jullie enthousiaste reacties. Heel leuk om te lezen dat er verschillende favorieten zijn.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh Nel, wat geweldig. Je hebt mijn ochtend goedgemaakt. Wat heerlijk, zo lekker rammel de rammel op een blanco vel.