Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#170 Oogsten

Een stronteigenwijze in Zeeland die krijgt de essentie niet mee want Van Brabantse grond en ook nogal blond Zet zij steeds de trekker op Racestand

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Mechtilde, Ik heb lekker zitten grinniken toen ik je limerick las. Heel grappig, leuke twist en de rijm met 'want' werkt hier goed. De stront in het eigenwijze vind ik extra leuk want mest is essentieel op het boerenbedrijf. De limerick is erg geslaagd, wat mij betreft. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beste Mechtilde, Ik heb lekker zitten grinniken toen ik je limerick las. Heel grappig, leuke twist en de rijm met 'want' werkt hier goed. De stront in het eigenwijze vind ik extra leuk want mest is essentieel op het boerenbedrijf. De limerick is erg geslaagd, wat mij betreft. Schrijf ze, Greetje Kruidhof
Wow coach, dat is een fijne opsteker. Dankjewel

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Nancy @ Willemina. Dankjulliewel voor het mooie compliment. Ik had in deze opdracht meer zin dan die van vorige week. Fijne website om je schrijversding te doen.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mechtilde, Heel leuk met die verwijzingen zet je zo duidelijk de situatie neer dat ik het voor me zie gebeuren.