#170 Niet fokken met een Zeeuw

Een golddigster van verre gronden Die had zijn vertrouwen geschonden Zijn wraak was te hard Hij woont weer apart En zij likt kamperend haar wonden

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mechtilde, nog een van jouw hand, leuk. Ook deze loopt goed, qua ritme en rijm. De laatste regel vind ik ook leuk met het kamperen. Wel zat ik bij deze even te puzzelen wie wie was; ik denk dat je het kunt oplossen door er 'golddigster' van te maken. Nu had ik in eerste instantie een man in mijn hoofd als golddigger wat niet klopt bij de laatste regel. Schrijf ze, Greetje Kruidhof
24 november 2017 - 18:07

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@ poëzie coach. Ook hier een grote dankjewel. Ik ga nog even kijken naar de golddigger. Gek toch dat ik als vrouw klakkeloos bij het woord golddiger aan een vrouw denk. ;-) Dat kamperen is wel erg Zeeuws. Het wemelt hier van de campings, vakantiedorpen etc. En wie in deze tijd van het jaar relatieproblemen heeft, kan altijd wel ergens tijdelijk in een caravan terecht.
24 november 2017 - 19:38

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Willemina. Dankjewel. We wonen hier pas een paar jaar maar je leert echt houden van de Zeeuwen. Wat een heerlijk volk. Niks verborgen agenda, gewoon recht voor je raap zijn ze. Eerlijk, aimabel en van de korte metten zoals deze Zeeuw ;-)
24 november 2017 - 22:36

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mechtilde, Wat heerlijk dat je op een mooi Zeeuws eiland mag wonen. Daar komt de inspiratie met de golven van de zee mee binnenrollen, denk ik. Wij gingen vroeger met vakantie naar Zeeland. Mooie stranden, een strand voor ons alleen. En inderdaad fijne hartelijke mensen, als ze je eenmaal kenden! :o Een heel fijn weekend toegewenst.
25 november 2017 - 14:37