Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#170 Milieuzorg

Mijn buur op Paseo Reforma vliegt murw naar zijn zoveelste gala Bikini of niet weet ik wat hij ziet daarboven als ik in mijn tuin sta Mijn buurvrouw op links is heel anders die houdt het op vetrolverbranders Als ambassadeur van de United-Sleur jaagt ze naarstig op vuursalamanders

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie weet kan een vuursalamander er iets mee Nancy. Lekker branden met dat vuur. Het zou milieuvriendelijker moeten zijn dan wat de helikopter verbrandt, ware het niet dat jagen ook niet deugt. Nu heeft mijn Amerikaanse buurvrouw toevallig geen gram vet aan haar lijf, maar ten behoeve van de limerick gaf ik haar er wat van. Ik ben goedgeefs. In tegenstelling tot buur op rechts vliegt ze niet boven mijn tuin. Dat niet. Dank voor je reactie! :)

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja i-Kat, en op zijn minst iedere vier jaar andere buren. Ik heb een roerig leven. Dat krijg je als je van der Roer heet (flauw, ik ben een beetje melig. Dat krijg ik weer van de limerick). :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Elyse, Ik ben blij dat ik niet de enige ben die melig wordt van lymericks. En van de Sint en van de pepernoten en van het ritme en van de rijm, maar niet melig van jouw creativiteit. Heerlijk, laat die vuursalamanders maar komen in de sleur. Het schijnt dat die beestjes lekker smaken in een roerei. :o Groetjes aan je roerige buren en een fijn weekend toegewenst.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel mooi en exotisch, deze beide limericks, Elyse. Poëtisch ook (maar dat is te verwachten van jou) De vetrolverbranders vind ik een vondst. Vraag er patent op. ;-)

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mooi. Twee juweeltjes die lopen als een trein. Fijn om te lezen. Vetrolverbranders ... doet u mij ook maar een pakje.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank u wel voor uw lieve reactie Blavatsky! De poëziecoach liet mij als enige helemaal alleen achter op p. twee en nu ook weer. :crybaby: Geen idee wat ik fout deed. Maar nu heb ik toch nog een schrijfcoach. :) Ik hoop dat u ook een fijn weekend had, ik heb voor u naar mijn buren gezwaaid. :{}

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nel en Mechtilde, dank jullie wel! ik heb patent aangevraagd op de vetrolverbranders, ik maak er pakjes van drie van. Mechtilde, de post in Mexico werkt niet of erg traag, dus het zal met veel geluk volgend jaar Sinterklaas worden. :) :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
dat kan alleen op een Mexicaanse berg, natuurlijk, maar dan ook alleen als het jouw berg is, door jouw ogen, aangevuld met jouw goedgeefsheid - dan wordt zelfs een sinterklaas-buren-limerick interessant

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Willemina, smaakvol blijft een kwestie van smaak. De limerick is mijn smaak niet helemaal. Daarom ben ik blij met mijn verdienste van jou. :confused: :lol: :{} @schrijvenmaar, de buren zijn echt, het vliegen (met een zwarte helikopter) ook, maar niet murw, vet of jachtig. Ik was niet zo aardig. Ik geef de limerick maar de schuld. Mijn berg is door mijn ogen een wonderlijke berg met hoge muren en buren. ;) (Voor pakweg nog een maand of zes. De hemel mag weten waar ik dan weer ben. Langs een zeebodem misschien. Volgens mij snap jij mijn lot.)