Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 170 Patatje met

De vrouw uit Voerendaal was een regelrechte kannibaal In haar knusse frituur Aten een aantal klanten per uur Een ambachtelijk gevulde frikandel speciaal

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij moet wel naast de friettent wonen :lol: en als dat niet zo is ben je jaloers op mij want ik woon er tegenover :D

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste RichardOtten, Brrr, blij dat ik nooit in Voerendaal naar de frituur ben geweest! Ik vind het leuk dat je niet precies uitlegt welk lichaamsdeel in de frikandellen zit, dat je alleen weet dat de eigenaar van de patatboer kannibaal is. Een heel verrassende invulling van de opdracht! Mocht je nog willen schaven, kijk dan eens naar het ritme. Je hebt de zinnen nu heel kort gehouden, meestal zijn ze wat langer bij een limerick. Voordeel van wat langere zinnen zijn dat je dan goed het ritme kunt horen, bij zulke korte zinnen is dat lastiger. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@nancy, het blijft louter fictie ;) @Greetje, bedankt voor je feedback. Had best wel wat moeite inderdaad met het ritme (wellicht dat ik daarom ook een slechte danspartner ben). Heb een kleine aanpassing gedaan en het begint me wat meer te liggen.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Zo, ineens een hele heftige Richard. Grappig. Het ritme van de limerick is (zo onthoud ik 'm) 9 lettergrepen 9 lettergrepen 5 lettergrepen 5 lettergrepen 9 lettergrepen Maar ik realiseer me nu dat dat misschien wel de vieze liedjesversie is. Vergeet 't. :lol:

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En nu maar hopen dat je niet bij die enkele hoort die 'de speciaal' voorgeschoteld krijgen. De vrouw uit vredig Voerendaal een regelrechte kannibaal Zou me al wat meer in de stemming brengen - voor de limerick, niet voor een specialleke! :D Graag gelezen!