wekelijkse opdracht # 170 - pepernoten

De Sint was te gast in Antwerpen bij de zuiderburen met sjerpen er werd besloten geen pepernoten naar de Zwarte Pieten te werpen.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste schrijfcoach Blavatsky, Verrassend, het pepernoten werpen naar de zwarte Pieten. Dat intrigeert mij wel, moet ik zeggen. Je rijm is mooi, dat klinkt heel natuurlijk. Ik mis inderdaad de buren en het ritme hapert ook hier en daar. Benieuwd of je daar nog een mouw aan weet te passen! Schrijf ze, Greetje Kruidhof
24 november 2017 - 18:12

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Nancy, Bedankt voor je bezoekje en mij op de vergissing te wijzen. :o Ik heb een heel stel buurmannen toegevoegd en hoop dat je tevreden bent over de aanpassing. ;) Een heel fijn weekend toegewenst.
25 november 2017 - 13:52

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag poëzie coach Greetje, Dank je wel voor het bezoekje. En de goede raad. Ik probeer te "lymericken" rijmen dat gaat wel maar voor lymericken ben ik blijkbaar niet te strikken. :o En heel fijn weekend toegewenst. :nod:
25 november 2017 - 14:28

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mechtile, Ja die Antwerpenaren, hè? Zijn niet voor een lymerickje te vangen. 't Moet plezant blijven. Een heel fijn weekend toegewenst met veel snoepgoed in elke hoek.
25 november 2017 - 14:31