Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 170 De buurvrouw

Een buurvrouw uit Rotterdam wist even niet wat haar overkwam Ik maakte een opgewekt praatje maar deed dat knap naatje Ze maakte snel dat ze wegkwam.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het klinkt heerlijk, leuk gevonden! Zelf ken ik de uitdrukking naatje niet, dat zul je even moeten uitleggen, maar ik begrijp hieruit dat het niet zo positief is ;)

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een schichtige buurmannen. Op het opgewekte na dan, hoewel ik me afvraag hoe je iets opgewekt knap naatje kan doen. Dat kan ik niet echt rijmen. ;)

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@elyse, @Nancy, @natas en @i-Kat, dank voor jullie reacties. Ik probeerde vriendelijk, tactvol en oog houdend voor de onderlinge kwetsbare verhouding te vragen of ze niet wilde roken in haar voortuin als ik sta te douchen (met het raampje open vanwege de ventilatie, ja toch?), omdat ik dan in plaats van in een zalige warme stoomwolk in gore sigarettendampen sta te douchen. Blijven oefenen op omgang met de buren, denk ik. :rolleyes:

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Marieke27, Je limerick loopt goed, het ritme zit er goed in, het rijmschema klopt en het is verrassend. Leuk! Als je door wilt schaven, kun je er over denken of je zou willen onthullen wat je tegen de buurvrouw zei. Je kunt er voor kiezen om het in het midden te laten zoals je hier doet, dan mag de lezer zelf aan de slag. Je maakt de lezer dan heel nieuwsgierig, maar laat m niet meelachen. Kijk maar. Schrijf ze, Greetje Kruidhof

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
:lol: :lol: :lol: Heerlijke limerick. Knap naatje: knap gevonden. Naatje Pet heb ik ook weleens gehoord, is dat hetzelfde?