Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#168- Bambi en zo /freewriting

Bambi, die film kan je niet vertonen als je hertenbiefstuk gaan serveren, wild heet, dat net als je een struisvogelbiefstuk niet gaat opdienen met types aan je tafel die aan struisvogelpolitiek doen. Ik denk graag na over dit soort associatie gevoelige onderwerpen. Als een kip zonder kop praten, kalkoennekken en ga zo maar door. Sowieso heeft het geen enkel nut over een beest op je bord na te denken als je voornamelijk veganisten aan tafel hebt, behalve de kikkererwt waar geen kikker aan te pas is gekomen, zijn billetjes niet en de pootjes niet. Grapje. Uberhaupt heb ik een grootste antipathie tegen kerstvreten en heb ik behalve dan met die boom, de ballen en de lichtjes , niets met kerst. het opzit feest, het moet feest, het o wat zijn we allen blij, vreten op aarde feest. Meestal eet ik kaasfondue.Wel vers nooit uit een pak. Kaaskoppen. Was het maar weer januari denk ik vaak in december al.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mechtilde, graag gedaan! Xxroes, ja lekker klagen op zijn tijd is goed voor de mens, nietwaar? Nancy, ja het is ook gewoon even een gedachte, maar dan in woorden. Meta, opzitten en pootjes geven, daar dacht ik aan. I-kat, het is een gedachte die ik geloof ik het hele jaar heb. Dankjewel allen voor de reactie. Freewriten is op zichzelf een goede manier om tot een verhaal te komen. 60 briefjes met zinnetjes hier en daar, wat woorden die je mooi vindt, valt daar ook onder. Ik hoop dat er een start te vinden is voor een verhaal. Een lijn vind ik moeilijker te vinden in een stukje freewriten, waar ik naar toe wil of niet. Als opdracht is freewriten al wat keren voorbij gekomen. Ik zie uit naar een uitdagende opdracht, die het enthousiasme weer wat doet herleven op dit forum.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Maddburg Leuk hoe je al die woordspelingen gebruikt. Zelf ben ik ook niet zo van het uitgebreide kerst vieren en verlang ik naar de januarimaand. Graag gelezen.