Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 168 - Eten

Wekelijkse schrijfopdracht # 168 – Eten Eten – eten - eten voeding vis visarend zeemeeuwen neem me mee naar Katwijk aan Zee neem me mee op je vlucht . Vissen in zee, vissersschepen, vis, strand, donkre luchten vishandelaren, vismarkt visrestaurants. Lekker stomen, zouten, grillen, drogen roken. Vis eten, smullen om te leven eten goed voor je hart voor je nieren om in leven te blijven . dankjewel vissen.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Stagiair
  • Redacteur
  • Uitgever
Ha Riny, dit is geen vrij schrijven, dit is vrij dichten. Zelfs in het gebruik van metrum, zoals in 'donkre'. Dit is een van de eerste voorbeelden van een freewrite poem! Top.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meta, dat is overduidelijk. Jij houdt er dus niet van? @ Nancy, fijn dat ik niet de enige ben. Er zijn van die geweldige viswinkels ... mmm. @ Willemina, je verraste mij met het woord: gedicht. Geen moment aan gedacht. Het kwam gewoon. Dank voor jullie reacties. :nod:

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Frank Noe, ... ik ben zeer verrast door jouw reactie. Ik heb geen moment aan dichten gedacht, zelfs getwijfeld of ik wel op de knop verzenden zou drukken. Maar ik vermande me, freewriting is freewriting, dus ... go! Het kwam gewoon. Dank voor je steunende reactie. Ik ben er blij mee. :nod:

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Blavatski, ... wat fijn om ook zo'n positieve reactie van jou te krijgen. Dankjewel. Ja, vrijdag vis- en woensdag gehaktdag; allemaal lang geleden. @ Mechtilde, ... zullen de vissen dat geweten hebben van die ode? Fijne reactie van je; dankjewel.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Riny, lekkerbekje! Heerlijk zoals jij de woorden laat stromen en je krijgt bij mij het water in de mond. Chapeau!

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Riny, wat een ontwikkeling maak jij door. Je weet freewriting over eten om te toveren tot een dichterlijk werk over vis. Dat zal best smaken, Groet Connie

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
o ja heerlijk, krijg echt zin in een visje. Omdat het helemaal vanuit je gevoel lijkt te ontstaan vind ik het zeker dichterlijk! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Ton, ... dankjewel voor je compliment. Haha, leuk dat lekkerbekje. Die kreet bestaat al lang. Die reclamejongen die dat uitgevonden heeft, weet dan wel wat-ie gezegd heeft. Of ... reclame is reclame, lekker of niet. Maar lekker is-ie wel.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, wie had nou gedacht dat mijn visje zo zou uitpakken. Ik in ieder geval niet, maar het is wel heel leuk. Dag Connie, dankjewel voor je compliment. Fijn omdat uit jouw mond te horen.

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Riny, dit is een soort pop-up gedicht; ik vind het heel apart! Doordat ik het sterrenbeeld Vissen ben voel ik me niet erg als een vis in het water bij het lezen van jouw stukje :( .

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vis! Nu hou ik niet van de lucht van vis, en het begon door het beeldscherm heen te stinken hier. Maar ik was wel even aan zee en zee, oh heerlijk!

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zeemeeuwen hebben me naar het strand gebracht en naar de heerlijke gerechten in de visrestaurants. Ik heb je tekst/gedicht met smaak gelezen.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
... getwijfeld of ik wel op de knop verzenden zou drukken. Maar ik vermande me, freewriting is freewriting, dus ... go! Het kwam gewoon.
Gelukkig maar! Juist die spontaniteit maakt het boeiend.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Karinska, ... wat leuk dat je aan een pop-up gedicht dacht. Ik zal nog even opzoeken wat daarmee bedoeld wordt; het doet me denken aan rechtopstaande plaatjes die plotseling uit een boek opduiken. Jouw sterrenbeeld Vissen - het mijne Weegschaal. Haha, wat kunnen we daaraan doen? Ach, we komen vast wel in balans, Dank voor je bijzondere reactie.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Stella, ... ondanks mijn liefde voor vis heb ik je toch nog een frisse neus kunnen laten halen. Dankjewel voor je reactie. :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Siv, ... wat leuk zo samen met die zeemeeuwen zeilen over de golven en dan genieten van vis. Dank voor je gezellige reactie. :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xxroes, ... het was inderdaad spontaan. Dank voor je begrip. Ik ben nog steeds beduusd van al die fijne reacties.