Eten

Natuurlijk eten we vanaf een damast gedekte tafel. Het water loopt mij in de mond, wat serveer ik eerst, natuurlijk soep vooraf met verse groenten en daarvoor een amuse van citroen met dille en een klein stukje zalm. Wortels van verschillende kleuren, doperwten en natuurlijk gestoofde peertjes met een saus gekruid met kaneel en jeneverbessen. De kalkoen wordt langzaam gegaard in zachte roomboter elke vijf minuten besproeid met een lepel boter. Daarnaast gebakken aardappelen met gepofte aardappelen met crème fraiche. Het is de spoom, die ons even achter over doet leunen. Daarnaast het dessert van druiven met in rozijnen geweld in rum, ijs en dit alles gelardeerd met een takje

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Margavan, welkom bij het SOL-forum. Ik heb genoten van je eerste bijdrage en kijk uit naar je volgende schrijfsels! Er hebben zich al enkele disgenoten gemeld, pas ik daar nog bij? Ik kan nog wel wat stoofpeertjes meenemen, al zijn ze nog wel rauw en zit er hooguit hier en daar nog een scherfje in ... (zie https://www.schrijvenonline.org/forum/themaforums…)
12 november 2017 - 14:06