Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #167 Eerste Verliefdheid Pas ontmoet verbeterde versie

Samen met mijn vriend Vince zit ik in een restaurant te eten, waar het helemaal verlaten is. Omdat het helemaal verlaten is vraagt Vince aan mij of we het spelletje doen, durven of waarheid zullen gaan spelen. Ik zei dat ik het graag zou willen spelen met Vince. Vince wilde persè dat ik als eerste begon met kiezen tussen doen, durven of waarheid. Dan denk ik dat ik kies voor waarheid, zei ik. Ik was zenuwachtig over wat hij zou gaan vragen en terecht, zijn vraag was namelijk: of ik op jongens of meisjes val. Ik wilde het hem nog niet vertellen, maar ik heb gekozen voor waarheid en dit is zijn vraag dacht ik. Heel zenuwachtig vertel ik hem dat ik op jongens val. Hij regeerde er helemaal niet op, hij had het al verwacht en zei alleen dat het hem niks kon schelen. We zaten er gezellig over te praten toen er opeens een jongen, met mooi, blond, krullend haar en blauwe ogen kwam binnen lopen. Ik vond deze ‘mysterieuze’ jongen heel knap, het was precies zoals ik mijn droom jongen zou beschrijven. Zachtjes zei ik tegen Vince dat ik hoopte dat hij bij ons zou komen zitten. Gelukkig voor mij, schoof hij ook bij ons aan. Voordat hij aan schoof, stelde hij zichzelf voor. Oh, wat had hij toch een mooie naam. De avond gaat snel voorbij als je het gezellig hebt, voor mij voelde het maar als 5 minuten aan. In werkelijkheid was dit een uur, maar het belangrijkste is dat ik plezier had gemaakt. Richting het eind van de gezellige avond, wilde ik onze nieuwe vriend Lex mee uit vragen. Heel zenuwachtig en met groot gebluf deed ik dit ook. Tot mijn verbazing zei hij ook nog eens ja. Op de dag van de date zelf was ik me al heel vroeg aan het klaarmaken, zo zenuwachtig was ik. De date was heel gezellig en hij zei tegen mij dat hij meer wil zijn dan alleen vrienden. Hij wilde mijn vriendje zijn, ik was echt heel blij toen hij dit zei. Onze relatie ging uiteindelijk over in een huwelijk. Tot op de dag van vandaag hou ik nog steeds heel veel van mijn man.