Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#167: eerste verliefdheid

“Patrick?” “Nee.” “Jeffrey?” “Nee, joh!” “Heeft Linda nog mee gezoend.” “Nee. Echt?” “Echt.” “Nee.” “Jawel.” “Jak.” “Die vind je toch niet leuk?” “Zoenen doe je toch met je ogen dicht.” “Jij bent echt erg.” “Mark dan? Mark is toch leuk?” “Mwah.” “Niet mijn type.” “Wel een lekker kontje.” “Wat?” “Daar let jij dan weer op.” “Ik weet het: Jeroen!” “Oeh. Da's wel echt een schatje.” “Een nerd!” “Hij is lief.” “Vast homo.” “Waar slaat -” “Dames.” We kijken allevijf tegelijk op. “Zouden jullie deze ongetwijfeld zeer belangrijke bespreking in de kantine kunnen voortzetten, zodat de leerlingen die deze studiehal willen gebruiken waarvoor hij bedoeld is, dat in alle rust kunnen?” Onze ogen schieten heen en weer. “Ja, meneer Van Herik.” Met gebogen hoofden en nauwelijks ingehouden lachen verlaten we de studiehal. “Ik snap echt niet wat Janneke in hem ziet.” “In wie?” “Van Herik.” “Wat?” “Janneke is op Van Herik.” “Nee. Echt?” “Echt.” “Nee.” “Jawel.” “Jak.”

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
schrijvenmaar, Geweldig.
Zouden jullie deze ongetwijfeld zeer belangrijke bespreking in de kantine kunnen voortzetten,
Ik hoor het de man zeggen. Uitstekende woordkeus! Ook mooi rond met 'Jak.'

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niets aan toe te voegen. Wat goed gedaan. Ik stel me voor hoe je met je potlood in je mond zit te mijmeren, een gedecideerd houding aanneemt en de woorden op het papier laat rollen. Complimenten, schrijvenmaar, Groet Connie

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Allen bedankt voor jullie vrolijke reacties. Blij dat het kennelijk overkomt. @Janp: ergens, diep weggestopt, schuilt een docent in mij ;) @Connie: wat een heerlijke voorstelling, ik zou willen dat het waar was @Riny: ja, dat waren nog eens tijden ... @Marceline: ik ook; dat kan zij veel beter dan ik @Annemieke: ik heb het ook nooit gezien. Had wel een klasgenoot die het in de loop der jaren in maar liefst twee zag. Ben nu ineens wel benieuwd naar haar huidige partner. Leuk dat je weer eens langskwam, trouwens.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Top! Helemaal leuk dat ik de draad kwijt raakte wie wat zei om erachter te komen dat het vijf meiden waren. Alles kwam toen weer bij elkaar. Met zeer veel plezier gelezen.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig verhaaltje. Net of ik zelf in die studiehal zit en de vijf meiden zie en hoor giechelen en weggestuurd worden. Met plezier gelezen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Darkvalley: fijn te lezen dat je het leuk vond hoe het bij elkaar kwam met de vijf meiden -ik had best getwijfeld of lezers niet voor die uitleg al zouden afhaken, vanwege het onduidelijke, maar het verhaal leeft voor mij inderdaad bij gratie van de chaos, dus van omdraaien kon geen sprake zijn. Bedankt voor je reactie. May Laysen, Frans van der Eem, Mechtilde en Siv: Bedankt voor jullie reacties. Altijd fijn als je iets geks probeert (geen lief verhaal met smachtende blikken en buiken vol vlinders) en het komt toch goed over. Dat geeft de gek weer moed.