Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leeg.

.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb gemeld dat dit verhaal er tweemaal staat. Dat komt door een bewerking. Ik kan deze ook niet verwijderen. Dat mag wel gedaan worden. Ik kan er ook niet iets over vinden in de regels. Als dat er wel staat zou ik graag een verwijzing willen. Bij voorbaat dank.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb gemeld dat dit verhaal er tweemaal staat. Dat komt door een bewerking. Ik kan deze ook niet verwijderen. Dat mag wel gedaan worden. Ik kan er ook niet iets over vinden in de regels. Als dat er wel staat zou ik graag een verwijzing willen. Bij voorbaat dank.
[update] Pardoes verschijnt mijn reactie onder de nieuwste versie.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb gemeld dat dit verhaal er tweemaal staat. Dat komt door een bewerking. Ik kan deze ook niet verwijderen. Dat mag wel gedaan worden. Ik kan er ook niet iets over vinden in de regels. Als dat er wel staat zou ik graag een verwijzing willen. Bij voorbaat dank.
[update] Pardoes verschijnt mijn reactie onder de nieuwste versie.
[update 2] Geciteerde reactie verschijnt wel onder de vorige maar onder de eerste versie verhaal. Ik doe vast iets verkeerd. Hopelijk kan iemand me daarmee helpen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
je verhaal staat er zelfs drie maal! je kunt met de knop 'bewerken' boven je tekst de tekst bewerken, zonder dat er tweede versie geplaatst wordt. Nu kun je die knop gebruiken om de overvloedige versies leeg te maken (verwijderen van het item kan niet), zodat je alle reacties op één versie krijgt.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
je verhaal staat er zelfs drie maal! je kunt met de knop 'bewerken' boven je tekst de tekst bewerken, zonder dat er tweede versie geplaatst wordt. Nu kun je die knop gebruiken om de overvloedige versies leeg te maken (verwijderen van het item kan niet), zodat je alle reacties op één versie krijgt.
Super bedankt! Ik wist het niet en heb nooit een forum schrijven gedaan. Ik ben daar wat in de war geraakt. Maar nu snap ik het wel.