Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 163 De man aan het tafeltje

Zij is loom en slaperig. Voorbij de grens tussen bewustzijn en onderbewustzijn zweeft zij mee op het ritme van een droom. Haar naakte lichaam rilt van de kou. Zij kan zich niet bewegen; met kledingstukken zijn haar ledematen vastgebonden aan de spijlen van het bed. Plotseling voelt zij lippen op de hare, een tong wordt ruw in haar mond geduwd. Warme adem, stinkend naar alcohol en wiet, komt in haar neus en in haar keel. Baardstoppels schuren over haar kin en wangen. Zij wil weg, maar is krachteloos. Een hand knijpt in haar borsten, een andere hand wrijft wild over haar venusheuvel, vingers dringen zich grof naar binnen. Zij voelt pijn als nagels haar inwendig open krassen. Het lucht op als de vingers verdwijnen, maar daarna voelt zij een hard lid in zich stoten. In hetzelfde ritme raken een scrotum met ballen haar billen. De man die haar neemt gromt iets in een onverstaanbare taal, zijn speeksel lekt langs haar gezicht. Dan, na een langgerekte keelklank, stopt hij zijn woeste gebeuk van lendenen, hij kreunt en zucht, waarbij onwelriekende adem haar reukcellen tart. Hij likt nog even aan haar tepels en kruipt van haar af. Langzaam druipt sperma uit haar vagina. Zij is nog steeds loom en slaperig. In het belendende vertrek zitten mannen te drinken. Zij roken wiet en praten over hun prestaties in bed. Sommigen bewegen hun hand in hun broek. Als de man uit de slaapkamer komt, knikt de man aan het tafeltje naast de tussendeur naar een grote kale man. Die geeft de knik-man enkele biljetten en gaat de slaapkamer in. De knik-man stopt het geld in zijn binnenzak, naast de rohypnolverpakking. De politie-inval komt voor haar niet op tijd, voor de meeste mannen te vroeg.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tjonge, Ton, zit ik me te verheugen op een leuk Badhemd verhaal, krijg ik keiharde realiteit voor mijn kiezen. Verschrikkelijk verhaal maar erg goed geschreven. Monster is een euphemisme in deze context. Ik bewonder je omdat je dit ook kunt. Een ware schrijver ben je, ook al lees ik dit niet graag.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Gad-ver-damme, Ton, Wat een naar verhaal. Maar jammer genoeg ook realistisch. Wel goed geschreven. Alleen de binnenzak lijkt bij de kale man te horen en ik denk dat je de ja-knikker bedoelt. Ik heb dit niet met plezier gelezen.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, leuk, een verhaaltje van Ton dacht ik, vlak voor het slapen gaan. Mooi niet dus, dat leuke. Het is vreselijk omdat je zo knap en gedetailleerd een realistisch monster, meerdere monsters zelfs, neerzet. Dit vind ik erg mooi: 'Voorbij de grens tussen bewustzijn en onderbewustzijn zweeft zij mee op het ritme van een droom.'

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Nou Ton en bedankt ;) . Ik denk oh fijn even lekker bij de griep nog een scheurbuik oplopen want Ton is back kom je me daar toch even met een afschuwelijk indringend verhaal. Heel goed geschreven daar kan ik alleen maar een hele dikke duim voor opsteken :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh Tom toch, ... laat het voor die vrouw een boze droom geweest zijn. Je hebt het wel bar ellendig goed geschreven. Brrr...

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi i-Kat, dankjewel voor je complimenten, je maakt me verlegen! En mijn nederige excuses omdat ik niet aan je verwachtingen voldeed. Volgende keer beter ;)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Willemina, dankjewel voor je feedback en je compliment. Vwb de binnenzak; je hebt gelijk, ik ga die aan de juiste persoon koppelen. NB Ik had de worsteling om niet 3x achter elkaar 'de man aan het tafeltje' te schrijven, vandaar dat ik er 1x de 'knik-man' van had gemaakt. Dat heb ik nu 2x staan, is ook niet super, ik denk nog even door.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stella, ik hoop dat je toch nog een goede nachtrust hebt gehad, ondanks dat ik ook aan jouw verwachtingen niet voldeed. Sorry. Jouw complimenten doen mij goed, dankjewel daarvoor!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nancy, ik moet toch wat aan mijn PR en/of mijn verwachtingenmanagement gaan doen; jij bent al nummer 3 die op iets anders had gerekend... Dus ook voor jou een 3werf sorry! En natuurlijk zeer bedankt voor je complimenten! Word maar gauw beter, Nancy!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Riny, ik kan je gerust stellen; het is pure fictie. Dus, als je wilt; inderdaad alleen maar een boze droom. En jouw complimenten doen mij bar ellendig veel goed, Riny; hartelijk dank!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nancy, ik moet toch wat aan mijn PR en/of mijn verwachtingenmanagement gaan doen; jij bent al nummer 3 die op iets anders had gerekend... Dus ook voor jou een 3werf sorry! En natuurlijk zeer bedankt voor je complimenten! Word maar gauw beter, Nancy!
Ze was nummer 4. Ik had mijn verwachting niet opgeschreven maar het was de enige reden dat ik zo laat nog een verhaaltje las: Hoera! Een verhaal van Ton, dacht ik, dat wordt lachen, grijnzen, glimlachen - kan ik lekker op slapen. Het werd een nachtmerrie. Nog bedankt. :mad: ;)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ton, rauw maar realistisch. Zo gaat het en niet anders. Taaltechnisch: ... in haar keel? ... is gebeuk van lendenen niet dramatischer en ook melodieuzer dan lendenen-gebeuk? De laatste zin kan van mij weg. 'Maar' ontkracht je voorlaatste zin die heel krachtig is en na trilt.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ton, Alhoewel je geen enkele beschrijving geeft van de kamers waarin het verhaal zich afspeelt, noch van het uiterlijk de personen (m.u.v. een detail) zag ik bij het lezen toch een compleet beeld en haalde niets meer uit de scene. Dat betekent voor mij dat het goed geschreven is. (Ik had zelfs een plaats in gedachten. Buitenwijk van Marseille. Dat slaat uiteraard nergens op, maar goed. Misschien een stille hoop tegen beter weten in dat het zich niet een paar straten verder zou kunnen afspelen.)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
dan ben ik nummer vijf, toen ik weer eens niet kon slapen vannacht ... (toen moest ik gelijk wakker blijven tot ik zelf een heel ander monster geschreven had), maar je hebt groot gelijk ook eens wat anders te schrijven. ik moet eerlijk zeggen dat ik het zo'n naar verhaal vind dat ik geen idee heb of het goed geschreven is, ik kan alleen maar huiveren, maar ik denk dat dat betekent dat het wel overkomt.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal ook maar bekennen dat ik met een heel andere verwachting begon te lezen en voordat ik het door had zat ik in een harde thriller. Zeker is het geen fijn verhaal, het is wel fijn om te zien dat jij ook een heel ander genre aankan. je hebt, helaas, een levensecht monster geschreven. Goed gedaan. En dan nog heel even het kleine puntje op de i. ook ik denk dat het einde krachtiger wordt als je de 'maar' uit de laatste zin haalt. Ik ben benieuwd waar je ons de volgende keer mee verrast.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Willemina, Wat spijtig dat ik ook jou teleurgesteld heb. Maar gek genoeg, jouw aanklacht klinkt mij toch als muziek in de oren, al was het alleen maar vanwege je Hoera-passage... ;) En anders wel omdat ik je kennelijk toch heb verrast. Wellicht stuur ik de volgende keer 2 stukjes in; de eerste als voorwaarschuwing (verwachtingenmanagement), gevolgd door het echte stukje... :D

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mili, dankjewel voor je scherpe blik en sterke feedback. Ik leer telkens weer van jou! Jouw taaltechnische suggesties heb ik opgevolgd. Na enig herkauwen van je opmerking over de laatste zin ben ik het met je eens; naast het ontkrachten vind ik ook dat het er te dik bovenop ligt om hier nog eens expliciet naar het 'rohypnolmonster' te verwijzen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angus, hartelijk dank voor je compliment; ik bloos, geniet en groei daarvan! Vwb de locatie; ik had niets speciaals in gedachten, maar ben het van harte met jou eens om het maar in Marseille te situeren; lekker ver weg en dus wel zo veilig... ;)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lisette, hè wat vervelend nou, dat ik ook jou niet heb bediend in je verwachtingen... :o Dankjewel voor je opmerkingen over groot gelijk en het overkomen; daar ben ik blij mee. En als kleine troost; het is natuurlijk wel pure fictie...

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, dankjewel voor je complimenten. De laatste zin heb ik inmiddels verwijderd, ook vanwege jouw suggestie. Zie ook #17. Enne... de volgende keer; ik denk dat het voor mij net zo'n verrassing wordt als voor jullie ;)

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ai, wat een afschuwelijke scene heb je geschreven. Blij dat het fictie is. Als ik naar de reacties van de anderen kijk, schrijf je normaliter andere verhalen. Ik ben daar wel benieuwd naar. Goed en indringend geschreven.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Siv, dankjewel voor je reactie en je compliment. Wat mijn andere verhalen betreft; ik ben nog niet zo heel lang aan het schrijven, meestal zijn het wat meer onzin-verhalen of hilarische vertellingen, maar altijd fictie. Omdat ik niet denk aan publicatie d.m.v. een boek of bundel, en het ook zonde vind om het na een week helemaal uit het oog te verliezen wat ik heb geschreven, heb ik mijn stukjes op een site gezet; www.tonbadhemdschrijft.nl. Dus kijk daar gerust eens rond.