Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#161 boektitels - dames gaan voor (voor de leuk)

De reis van Katharina Horowitz De rimpels van Esther Ornstein Terug tot Ina Damman De erfenis van Eszter Mevrouw Bringas Madame Bovary Mrs Dalloway Fortunata en Jacinta Magdalena, zondares Juffrouw Lina Juffrouw Lot Elizabeth Costello Hélène Defraye Anna Karenina Else Böhler Anaïs Anaïs Eline Vere Marianela Madeleine Sonjetsjka Masjenka Dzjamilja Aphrodite Eréndira Emmarg Colomba Carmen Isabelle Electra Lolita Sylvie Emma Agnes Tirza Laia Nana Ada Carolina's dagboek Zazie in de metro. ;)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Janp, Heb jij je hele boekenkast omgekieperd? Nou ja, hele - het zal een 'vrouwelijk' gedeelte zijn. Je hebt er een mooie bladspiegel van gemaakt. Leuk.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Riny,
Heb jij je hele boekenkast omgekieperd?
nee - met een blocnote, pen en scheef hoofd erlangs gelopen ;) (Met jongensnamen was ik zo klaar. Opvallend.)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Janp, ... het was een leuke opdracht. Van die krantenkoppensnellen - antwoord geven - ben ik echt opgeknapt. Haha, woede is een voorwaarde voor verandering las ik laatst. Laat-ie fijn zijn. :D

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, een extraatje. Gecentreerd en iets anders geplaatst zouden deze dames een ook nog een weelderige torso kunnen vormen.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste JanPMeijers, heel leuk, dit gedicht. Goede invalshoek! Een tip, als je wilt... Wat korter? Want het is echt grappig, en door de lengte wordt het misschien een beetje flauw? Groet, Greetje